d.günün kutlu olsun alper-tim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
canım kardeşim doğum günün kutlu olsun, nice seneler sevdiklerinle beraber göresin bidenem benimmm
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Alper-immmm canım dostum Organizasyon şefümmm Nice Mutlu Senelere iyiki doğdun doğum günün kutlu olsun.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
dogum günun kutlu olsun nıce sagliklı ve mutlu yıllar alper kardeşim....
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Nice senelere Alper,
Şu an 29 Ekim koşuşturmacasındaki yoğunluğunu tahmin edebiliyorum. :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
sevgili dostum alperim . nice senelere :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
teşekkür ederim saol kardeşim:cat:
Olsun ::plus1::::sefereee::bira01::
eywallah saol:cat:
mutlu yıllar canım kardeşim, yeni yaşının sana umabildiklerinin en iyisini getirmesi dileğiyle:rendeer:
çok saol kardeşim teşekkürler:cat:
iyiki doğdun alper abi :rendeer:
saol kardeşim eywalla
Nice yıllara :rendeer:
saol teşekkürler
Nice senelere Alper, doğum günün kutlu olsun.:rendeer:
eywallah kardeşim saol hep beraber inş.:cat:
Doğum günün kutlu olsun Alper abi:rendeer:
saol kardeşim teşekkürler:cat:
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ALPER ABİ :)
SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE NİCE MUTLU YILLARA :rendeer:
saol çok teşekkürler kardeşim:cat:
nıce yıllara dostum.:)
saol dostum çok teşekkürler:cat:
dogum gununkutlu mutlu olsun
teşekkürler:cat:
Sevdiklerinle nice mutlu senelere alper :rendeer:
teşekkürler çok saol:cat:
Alperim kardeşim kankam Doğum günün kutu mutlu umutlu olsun nice seneler diliyorum.
Ankarada olduğum için yanında olmayacağım gelince görüşmek dileğiyle canemm :)
çok saol kardeşim teşekkürler nice senelere hep birlikte inş.:cat:
kardeşim iyiki doğdun mutlu yıllar
saol kardeşim teşekkürler:cat:
DAha okumamış Belli :) ARtık bugün Gezide söylersiniz.. Birazdan Gelibolu yolundayız Bizde :mrgreen: ALper Tim Hepi Bört Dey Tuu Yuu :mrgreen:
saol kardeşim teşekkürler dikkatli olun gezide iyi yolculuklar:cat:
Alper şuan mesaide. O yüzden mesajları okuyamamıştır.
Buradan ben tekrar kutlamış olayım. Kaldı ki birkaç saat sonra yüzyüze yine kutlarız.

Alper doğum günün kutlu olsun asi motorcu seni! :)
teşekkür ederim kardeşim sağolasın bugün çok iş düşcek size:cat:
dogum gunun kutlu olsun abi
saol kardeşim teşekkür ederim:cat:
ulen kime niyet kime kısmet ben açim dedim ama erken olucaktı akşamda işe gittiğim için açamadım ben bizzat kutlamıştım ama burdan da kutlamak istiyorum

alper nice mutlu senelere doğum günün kutlu olsun
herşey gönlünce olsun
saol kardeşim hepbirlikte inş.:cat:
iyiki dogdun saglıklı mutlu senelere
teşekkürler saol:cat:
Nice Senelere Alper Bey, inşallah mutlu ve sağlıklı yıllarda hep beraber oluruz.
:rendeer:
teşekkür ederim patron hep beraber inş.:cat:
erginimin hediyesi gibi bende hediyemi harley isterim:p:mrgreen:
Nice senelere.. :rendeer:
teşekkürler kardeş saol:cat:
canım kardeşim doğum günün kutlu olsun, nice seneler sevdiklerinle beraber göresin bidenem benimmm
eywallah cigerim sağolasın:cat:
mutlu yıllar . nice sağlıklı mutlu yıllara olsun inş.
teşekkürler:cat:
Alper-immmm canım dostum Organizasyon şefümmm Nice Mutlu Senelere iyiki doğdun doğum günün kutlu olsun.
saol kardeşim teşekkürler:cat:
tatlı mod iyiki doğdun kardeşim nice senelere beraberce inş:rendeer:
saol abi teşekkürler inş. hepberaber:cat:
dogum günun kutlu olsun nıce sagliklı ve mutlu yıllar alper kardeşim....
saol aydemir kardeşim antepe selamlar:cat:
Nice senelere sağlıkla, mutlulukla ve huzurla .....
teşekkürler:cat:
Tebrik ederim.Seneye ver yenisini al.:)
saol:cat:
Nice Mutlu Yıllara Alper :rendeer:
teşekkürler kardeş saol:cat:
Nice senelere Alper,
Şu an 29 Ekim koşuşturmacasındaki yoğunluğunu tahmin edebiliyorum. :)
teşekkürler kardeş sağolasın walla halden anlıyorsun:cat:
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
327
doğum qünün kutlu olsun alper abi allah sana uzun uzun organizasyonlar etkinleştirmeyi nasip etsin hep beraber olalım :rendeer:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
doğum qünün kutlu olsun alper abi allah sana uzun uzun organizasyonlar etkinleştirmeyi nasip etsin hep beraber olalım :rendeer:
teşekkürler saol hep beraber inş.:cat:
doğumgününü ve cumhuriyet bayramını kutlarımmm :)
saol kardeşim teşekkürler:cat:


tüm dostlarım arkadaşlarım ve tüm motorcu kardeşlerim iyiki bu siteye girmişim ve iyiki sizleri tanımışım sizlerle çok güzel şeyler paylaştım ve paylaşmayada devam edeceğim hepiniz iyiki hayatımda varsınız sizleri tanıdığıma çok mutluyum hepiniz sağolun
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
916
Sevgili Kardeşim,
Sağlıklı ve mutlu uzun ömür dilerim.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyiki doğdun Alper abii .. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst