- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,679
Nice senelere.. :rendeer:
Nice Mutlu Yıllara Alper :rendeer:
teşekkür ederim saol kardeşim:cat:sevgili dostum alperim . nice senelere :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
eywallah saol:cat:Olsun :lus1::::sefereee::bira01::
çok saol kardeşim teşekkürler:cat:mutlu yıllar canım kardeşim, yeni yaşının sana umabildiklerinin en iyisini getirmesi dileğiyle:rendeer:
saol kardeşim eywallaiyiki doğdun alper abi :rendeer:
saol teşekkürlerNice yıllara :rendeer:
eywallah kardeşim saol hep beraber inş.:cat:Nice senelere Alper, doğum günün kutlu olsun.:rendeer:
saol kardeşim teşekkürler:cat:Doğum günün kutlu olsun Alper abi:rendeer:
saol çok teşekkürler kardeşim:cat:DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ALPER ABİ
SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE NİCE MUTLU YILLARA :rendeer:
saol dostum çok teşekkürler:cat:nıce yıllara dostum.![]()
teşekkürler:cat:dogum gununkutlu mutlu olsun
teşekkürler çok saol:cat:Sevdiklerinle nice mutlu senelere alper :rendeer:
çok saol kardeşim teşekkürler nice senelere hep birlikte inş.:cat:Alperim kardeşim kankam Doğum günün kutu mutlu umutlu olsun nice seneler diliyorum.
Ankarada olduğum için yanında olmayacağım gelince görüşmek dileğiyle canemm![]()
saol kardeşim teşekkürler:cat:kardeşim iyiki doğdun mutlu yıllar
saol kardeşim teşekkürler dikkatli olun gezide iyi yolculuklar:cat:DAha okumamış BelliARtık bugün Gezide söylersiniz.. Birazdan Gelibolu yolundayız Bizde :mrgreen: ALper Tim Hepi Bört Dey Tuu Yuu :mrgreen:
teşekkür ederim kardeşim sağolasın bugün çok iş düşcek size:cat:Alper şuan mesaide. O yüzden mesajları okuyamamıştır.
Buradan ben tekrar kutlamış olayım. Kaldı ki birkaç saat sonra yüzyüze yine kutlarız.
Alper doğum günün kutlu olsun asi motorcu seni!![]()
saol kardeşim teşekkür ederim:cat:dogum gunun kutlu olsun abi
saol kardeşim hepbirlikte inş.:cat:ulen kime niyet kime kısmet ben açim dedim ama erken olucaktı akşamda işe gittiğim için açamadım ben bizzat kutlamıştım ama burdan da kutlamak istiyorum
alper nice mutlu senelere doğum günün kutlu olsun
herşey gönlünce olsun
teşekkürler saol:cat:iyiki dogdun saglıklı mutlu senelere
teşekkür ederim patron hep beraber inş.:cat:Nice Senelere Alper Bey, inşallah mutlu ve sağlıklı yıllarda hep beraber oluruz.
:rendeer:
teşekkürler kardeş saol:cat:Nice senelere.. :rendeer:
eywallah cigerim sağolasın:cat:canım kardeşim doğum günün kutlu olsun, nice seneler sevdiklerinle beraber göresin bidenem benimmm
teşekkürler:cat:mutlu yıllar . nice sağlıklı mutlu yıllara olsun inş.
saol kardeşim teşekkürler:cat:Alper-immmm canım dostum Organizasyon şefümmm Nice Mutlu Senelere iyiki doğdun doğum günün kutlu olsun.
saol abi teşekkürler inş. hepberaber:cat:tatlı mod iyiki doğdun kardeşim nice senelere beraberce inş:rendeer:
saol aydemir kardeşim antepe selamlar:cat:dogum günun kutlu olsun nıce sagliklı ve mutlu yıllar alper kardeşim....
teşekkürler:cat:Nice senelere sağlıkla, mutlulukla ve huzurla .....
saol:cat:Tebrik ederim.Seneye ver yenisini al.![]()
teşekkürler kardeş saol:cat:Nice Mutlu Yıllara Alper :rendeer:
teşekkürler kardeş sağolasın walla halden anlıyorsun:cat:Nice senelere Alper,
Şu an 29 Ekim koşuşturmacasındaki yoğunluğunu tahmin edebiliyorum.![]()
teşekkürler saol hep beraber inş.:cat:doğum qünün kutlu olsun alper abi allah sana uzun uzun organizasyonlar etkinleştirmeyi nasip etsin hep beraber olalım :rendeer:
saol kardeşim teşekkürler:cat:doğumgününü ve cumhuriyet bayramını kutlarımmm![]()