d.günün kutlu olsun alper-tim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
sevgili dostum alperim . nice senelere :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

happy-birthday.jpg
[/QUOTE]

ayrıca eşinle sana ömür boyu mutluluklar



fakat eşine burdan kötü bi süprizim var .. alper seni aldatıyo :queen::queen::queen::queen::queen:

imza: bir dost


 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
biraz önce beraberdik alperle, aklımdaydı unuttum kutlamayı, bari ilk msjı ben yazım..
mutlu yıllar canım kardeşim, yeni yaşının sana umabildiklerinin en iyisini getirmesi dileğiyle:rendeer:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Nice senelere Alper, doğum günün kutlu olsun.:rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
120
facebook'tan kutladım ama forumdan da kutluyayım bari :cherry:

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ALPER ABİ :)
SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE NİCE MUTLU YILLARA :rendeer:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
anaaaa kocamla alper sefgili birde üstüne üstlük kocamı kayınpederimle aldatıyor ahahahhah :cherry: bu arada mertimmm canımmm nasılda masum cıkmıs öyle kıyamaaammmm :rendeer:

Sevdiklerinle nice mutlu senelere alper :rendeer:



Canımcım eskide kalmış bir aşk o bile değil yane dedikodulara aldırış etme sen :p Sen duruken benim ne işim olar bunlarla kuzum benim sefiyom seni :rendeer:

Herşey bu benim pederin kafasının aştından çıkıyo az çakal değil ylın çifdi bilem ilan etti bizi tabi yerseee :mrgreen::mrgreen:

Alperim kardeşim kankam Doğum günün kutu mutlu umutlu olsun nice seneler diliyorum.
Ankarada olduğum için yanında olmayacağım gelince görüşmek dileğiyle canemm :)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
benden baskası ile işin olmaz dimi :p bende seni sefiomm bebemmmm :rendeer:

alpercim arkadasım kusura bakma biz yeni sevgi pıtırcıkları olarak topiğini aşk bahçesine cevirdik ama idare et aşkımız daha cok taze :p

senden başkasıyla nası işim olar benümm askumm baban oyar vella :p:p

Görmedinmi belindeki 14 lüyü :mrgreen::mrgreen:

sevgi pıtırcım benimm :p:p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
hahah 14 olmasa olucak sanki işin kabak gibi oyarım askımmm biliosun beniii :cherry: iyiki varsın bitanem iyiki seni tanıdım iyiki hayatımdasın.. zor günlerimi senin sayende yendim.. herkesin içinde binlerce kez sana teşekkür ederim beni mutlu ve huzurlu yaptıgın için :rendeer:

neysee alper biraz daha uzatırsak vurucak bizi gidinnn neennn baska topiğe die :p

He bilirim tabi tehlikeisin valla geldik bi taklaya :p:p

Topiği dağıtmayalım fazla alpercime ayıp olmasın bende sana teşekkür ederim canım benim kısaca herşey için :rendeer::)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
DAha okumamış Belli :) ARtık bugün Gezide söylersiniz.. Birazdan Gelibolu yolundayız Bizde :mrgreen: ALper Tim Hepi Bört Dey Tuu Yuu :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Alper şuan mesaide. O yüzden mesajları okuyamamıştır.
Buradan ben tekrar kutlamış olayım. Kaldı ki birkaç saat sonra yüzyüze yine kutlarız.

Alper doğum günün kutlu olsun asi motorcu seni! :)
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ulen kime niyet kime kısmet ben açim dedim ama erken olucaktı akşamda işe gittiğim için açamadım ben bizzat kutlamıştım ama burdan da kutlamak istiyorum

alper nice mutlu senelere doğum günün kutlu olsun
herşey gönlünce olsun
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Nice Senelere Alper Bey, inşallah mutlu ve sağlıklı yıllarda hep beraber oluruz.
:rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst