Cup Motor Modifiyesi

Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Arkadaşlar
cup motorla 100km hız yapmak marıfet degıl...:farao:
o motor ıcın 100km hız tehlıkelı bu anlatmaya calısıyoruz...:cat:
benım motorum 115 yapabılıyor ama
ben otobanda 80km hızla gıtmeye özen gosterıyorum...
fazlası zarar (bence)

+1
Gittin diyelim 100 km/h ile
Viraja girdin, yer ıslak..
O bisiklet lastikleri ile topaç gibi döner insan valla.
80-90 cup motorlar için yeterli bir hızdır
fazlası zarardır, ziyandır.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
176
benım sımdıkı motor 0 deıl ama 15 000 de yınede 100 dıor zaten bızde son hızını soyluyoruz yoksa sureklı 100 kmh yapacak halımız yok zaten pekde saglıklı deıl :)

Arkadaşlar
cup motorla 100km hız yapmak marıfet degıl...:farao:
o motor ıcın 100km hız tehlıkelı bu anlatmaya calısıyoruz...:cat:
benım motorum 115 yapabılıyor ama
ben otobanda 80km hızla gıtmeye özen gosterıyorum...
fazlası zarar (bence)
dogru soluosun marıfet deıl:cat:
zaten bızde yaptıgı son hızı soluoruz
100 kmh da zaten o motoru surmek pek
saglıklı deıl (bu arada bendekı motor 15 000 de)
SAYGILARIMLA:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
83
arkadaşlar genelde çoğunuzdan büyüğüm çoluk çocuğum war sadece son hızının az daha artmasını istedim o kdr normalde 40/50 km hızla gidiyorum bu arada 100 km hızla ıslam zemınde bi viraja yada ıslak yolda gidecek halımız yok 16 yaşında değiliz
hepinize tşk
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
19.650km de.....:wiinkk:

tikkybebe145wu3tq6.jpg
 
Katılım
19 Ara 2005
Mesajlar
30
arkadaşlar ben de kymco 110 var otobanda en fazla yaptığım hız çift kişi 125 dir
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
arkadaşlar genelde çoğunuzdan büyüğüm çoluk çocuğum war sadece son hızının az daha artmasını istedim o kdr normalde 40/50 km hızla gidiyorum bu arada 100 km hızla ıslam zemınde bi viraja yada ıslak yolda gidecek halımız yok 16 yaşında değiliz
hepinize tşk

bırak yaaaa yani 16 yasında olanlar bolemı davranıyr dıyosun sen.....:farao:

akıl yasta degıl bastadır....

senın gıbı coluk cocuk sahıbı bırıne ders verecek halımız yok.:farao:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
egzozu delince hız artıyoo :) kanuni wardı bendee deldim 90 km yi geçebildi hızım!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5-10 km için düşülen dertlere bakın :) ahah hava filtresidir,egsoz delmedir ya üretici yapmış işte bozmadan kullanıver ama yok kurcukcu milletim eller,bozar karışır :)
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
502
ön Dişliyi Büyült Arkayi Küçült 120 Yapar Tek Zarari Hafif Olduğundan Uçuyuo Gibi Olur
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Evet bende bı abının Sukıda 110 luk cup la denemıstım ve motor 100 e geldıgınde dıreksıyon o kadar hafıflesıtıkı bu ne dedım bısıklet gıbı az bolzulunca yol kontrolden cıkcakmıs ggıbı geldı ve hemen yavasladım bana hıc guven vermıyo bu CIn CUp lar.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bende bi keresinde bi cup sahibiyle motoru park ederken sohbet ettim otobanda 100 veya 110 tam hatırlamıyorum yaptım dedi sonra korktum basmadım demişti bilginize....
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
166
ön Dişliyi Büyült Arkayi Küçült 120 Yapar Tek Zarari Hafif Olduğundan Uçuyuo Gibi Olur

Motorun maksimum hızı artar bu işlemle ama unutmamak gerekir ki hızlanması azalır zaten hızlanması azalmayacak olsa üreticiler neden bu şekilde üretmesin??
 
Katılım
20 Nis 2007
Mesajlar
441
arkadasım keske burda olsaysın yanı balıkesırde benım mondıal 100cc ye yaptırdıgım işçiligi senınkıne yaptırırdık benımkı 100cc 125km hız yapıyor senınkı 110cc lık sen dusun senınkını rahat bı 130 140gorurdu burda bı usta var o saolsun iyi anlıyor oyle egzosu fılan acma ceza yedıgınle kalırsın benım motordakı ufak tefek modıfıkasyonlar ı soylım karburatoru buyuttum hava fıltresını sokup yerıne bayanların kullandıgı basortulrınden bagladım egzosu cok asırı acmadım 2 tane delık actım bagırmıyor jantlar ı tel janta cevırdım orjınalı celık işte daha motor kısmındada varda tam ayrıntılı olarak bılmıyorum gecen arkadasımın 125 cc lık scooterını goturduk 130 goruyor kucuk teker
 
Katılım
19 Ara 2008
Mesajlar
4
meraba arkadaşlar ben motorsiklet deneyimlerimi anlatmak istiyorum şu marka iyi diyince problem çıkmaz inşallah
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
şimdi honda supercup hariç diğer cup lar la 80 km yi geçmenin doğru olmadığına bende katılıyorum ama şunu söylüyüm honda innova ile 100km ile giderken verdiği güven diğer cup un 40 km ile giderken verdiği güvenden daha fazla

frenaj
lastik kalitesi
denge
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ara 2008
Mesajlar
4
bak kardaşlarım modifiye 1 -2 milyar verdiğimiz bu motorların zaten ömrü hayatları 10 yıldır.bunları modifiye ile kısalmak zannetmiyorumki akıl karıdır.bunu tavsiye nasihat etmesini seven biri olarak değide modifiye etmiş biri olarak kaala alın lütfen olurmu?
eskiden yapardık mobiletleri ama mobiletlerde şanzıman dişli yoktu direk kayış üstleniyordu işi ama bu motorlar şanzımanlı ilerde boşluk yaparsın şanzımanda eski hızıda bulamssın vitese girmeme vitesten atma gibi problem ler doğurur.
10 seneyide kafadan atmadım dispritör söylüyo bunu kullanım ömrü diye.
 
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
170
meraba arkadaşlar ben motorsiklet deneyimlerimi anlatmak istiyorum şu marka iyi diyince problem çıkmaz inşallah

TAKILDIĞINIZ KONUYA BAKIN YA EN SON 2007 HAZİRANDA YAZILMIŞ O ZAMANDAN BU ZAMANA ÇOK ŞEY DEĞİŞTİ ESKİYE EŞELEMEMEK LAZIM ARKADAŞLAR DAHA GÜNCEL Bİ KONUDA TARTIŞALIM PLS?
 
Katılım
19 Ara 2008
Mesajlar
4
honda diyip geçmemek lazım valla
ben x markasıyla 150cc yatmış motra hız deniyorum maxtayım yanımdan iki kişili
bi 125 lik honda vız diye geçti:) üstelik diktiler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst