- Katılım
- 25 Kas 2005
- Mesajlar
- 1,094
- Motosikleti
- Forza 250
Arkadaşlar
cup motorla 100km hız yapmak marıfet degıl...:farao:
o motor ıcın 100km hız tehlıkelı bu anlatmaya calısıyoruz...:cat:
benım motorum 115 yapabılıyor ama
ben otobanda 80km hızla gıtmeye özen gosterıyorum...
fazlası zarar (bence)
+1
Gittin diyelim 100 km/h ile
Viraja girdin, yer ıslak..
O bisiklet lastikleri ile topaç gibi döner insan valla.
80-90 cup motorlar için yeterli bir hızdır
fazlası zarardır, ziyandır.
