- Katılım
- 13 Ara 2004
- Mesajlar
- 13,918
Modifiye etmeden de dökülüyo merak etmeyin, ayrıca 100'lük motorla 7 bin devirde 60km hız yapmanın neresi normal ? kafam şişti arkadaş yeter ya !! dişlileri değiştirdim 70km hızda 6500 devirde tısır tısır gidiyorum.10 km fazla yapsın diye motorun orasıyla burasıyla oynuyorlar sadece gülüyorum..sonrada motor döküldü diyede isyan ederler.bazende öle bir modifiye ediyorlarki sözde istemsiz tekteker fln yapıyor sanıyorlar..yazık yav alete![]()