Cup Motor Modifiyesi

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
10 km fazla yapsın diye motorun orasıyla burasıyla oynuyorlar sadece gülüyorum..sonrada motor döküldü diyede isyan ederler.bazende öle bir modifiye ediyorlarki sözde istemsiz tekteker fln yapıyor sanıyorlar..yazık yav alete :)
Modifiye etmeden de dökülüyo merak etmeyin, ayrıca 100'lük motorla 7 bin devirde 60km hız yapmanın neresi normal ? kafam şişti arkadaş yeter ya !! dişlileri değiştirdim 70km hızda 6500 devirde tısır tısır gidiyorum.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
vallaha arkadaşlarım gayet 100 lük mondialle 80-90 civarında gidebiliyorlar.sizin motorda bir terslik var.tısır tısır titremesi normal cup motorlarda yüksek devirlerde titrer.titremeden ziyade çin mallarının ortak özelliği zaten.ilk defa titremiyordur heralde.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
vallaha arkadaşlarım gayet 100 lük mondialle 80-90 civarında gidebiliyorlar.sizin motorda bir terslik var.tısır tısır titremesi normal cup motorlarda yüksek devirlerde titrer.titremeden ziyade çin mallarının ortak özelliği zaten.ilk defa titremiyordur heralde.
Ben de düzde çok rahat 95 yapıyorum, tısır tısır dediğim motor eskiden yüksek devirde böğürürken şimdi en az 1000 devir daha düşük devirde gittiği için kesinlikle bi rahatlama var, motorun sesinden belli.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adam olabileni söylemiş, Cup'cı arkadaşımız beğenmemiş o halde; 1200 cc v4 liquid coolling motor al, şasiyi güclendir, tak cupa tatmin eder bizi.. yaparsan resimleri koy ha
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
110 nun yanına bi sıfır kadranada birer sıfır ekle :D oldumu sana 1100 cc :D
 
Katılım
4 Eki 2011
Mesajlar
340
Ben kendi motoruma yaptırdklarımı söliym 125 cc zonghsen marka silindir var 125 cc chetanın 3 subop lu ust kapagı 110 Ft nin karubraötur ve acık hava filtresi var şahin ibresiyle 130k/h gördu
ama dişlilerle de oynayan var ama ben ellemedm dişlileri

NOT: ŞİMDİ ÇOK YAZAN OLACAK BU KADAR TADİLAT YAPICAGINA MOTORUNU BÜYÜLT DİYE İMKANLARIM BUNA ŞUAN BİZDE ELİMİZDEKİNİ GÜÇLENDİRDİK ii forumlar
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Çin malı motorunun motoruyla oynama yapmıcaksın ipin ucunu kaçırdınmı adam olmaz :cat:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Benim derdim hiz degil uzun sure 80-90 km hizda gidebilmek. Bi kere 1 saat kadar 9500 devirde 90km hizda gittim. Motor bi kac kecesinden yag kacirmaya basladi, yaptirdim bi dahada o kadar bagirtmadim. Simdi ayni durumda 7500 devirde gidiyor olacagim, bence bu motorlarin en verimli en saglikli deviri 7500 zaten. Disli degistirince 9500 devirde bagira bagira giden motordan cok daha uzun omurlu olur. Tel'den yaziyorum TR karakterler yok kusura bakmayin
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
bu cub motorlar yapı itibariyle çok güçlü değil heralde en güçlüleri kymco straight 150 bile 7.5 hp oysa normal 150 likler 12,13 hp gùç üretiyo
 
Katılım
24 Ocak 2012
Mesajlar
2
evet bu konuda haklısın 100 cc lik bir motoru 125 lik yapıyorsunuz ve 100 zor yapan bi motora 140 yaptırıosunuz o yüzden motor çok çabuk dahılıo .
ama dahılsada 200 tl masraf edip motor yapıosun . her sene motor yapsan ne olcak 200 tlye 0 motor yapıosun .
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
100 mfh motorumla yatarak 120 gördüm hiçbi modifiye yapmadan:) motorunun markası neydi ?
O göstergeye ne kadar inanıyorsun, bir tane Citroen C4'ün arkasından git arabanın içindeki dijital göstergesine bak, kaç km hız farkı var, benimkinde 4-5km fark var. İstanbulda tüneller var hız limiti 77, ben 80'le gidince herkesle aynı hızda oluyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2012
Mesajlar
26
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş cub unun markası ne 90 yapmaması gerekir ya .s
 
Katılım
30 Tem 2011
Mesajlar
6
Bende Lifan cup tay 100 var 100 rahat görüyo manyak bir motor + modifiyesiz adam standart yapmışsa vardır bir bildiği bozmanın alemi yok he bu arada bi daha çin mallarına bulaşmıcam kendime söz verdim gerekirse motorsiklet e binmicem
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
361
motorun açılmasına baglı işte kardeş sen hawa filtresini çıkar pekzarar wermez çok minik şekilde yakıt fazlalaşır farkına bile warmassın benim lifan discovery aldım alalı hiç takmadım hawa filitresini kanuniim windy 125 1. vites 45 2. vites 70 3. 90 4. 115 5. 125 kmh lifan discoverym 150 cc 130 kmh gördüm ama akıllara zararbir seriilikte ybr ve cbf ve :) cbr düşmanı 4.vitesle alırım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst