- Katılım
- 3 Nis 2007
- Mesajlar
- 378
teşekkür ederim kerem umarım en kısa zaman da motorun la iyileşmiş olarak aramıza dönersin:cat:
eyvallah inşallah iyileip dönecem sarı kızımla
teşekkür ederim kerem umarım en kısa zaman da motorun la iyileşmiş olarak aramıza dönersin:cat:
eyvallah inşallah iyileip dönecem sarı kızımla
yaşa be kerem işte böyle motorcu sevdası böyle olur yaşa :cat: :cat: :cat:
biz ölümüne kadar motorcuyuz umarım sizlerde öylesinizdir.
Bu topikle ilgili arkadaşlar, sizlerde katılır mısınız?
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/30831-motosikletli-cumhuriyet-turu.html
resimlerden belli olmuyormu :queen: :queen: :queen:
cumhuriyete çok iyi sahip çıkmışsın. aferin ::koop:: ::koop::
benim motorda kırmızı mavi ve beyaz. Bende fransız devletine sahip çıktım sanırım![]()
hakkatten 6 gune degmis, scooterlara pek sicak degildim ama seninkine bayildim, hakkatten de roket gibi olmus, mesajini da tam zamaninda hazirlamissin, bugunlerde Turk bayraginin daha cok dalgalanmasi gerekiyor...
bu arada bu kadar ugrasmissin ama imzanda satilik diye yaziyor, umarim satmassin....
heh meşhur oldun cumhurıyet motoru satmana bişey diyemeyiz sonuçta dahada ii lerini almaya hakkın var sen daha iilerinide yaparsın sen
helal sana, göğsünü gere gere binersin heryerde:cat:![]()
üstad ellerine sağlık maşallah
Ooooo Atii gazeteye de çıktın tanımazsın artık bizi![]()
Hoş ben Hürriyete çıktım ama :mrgreen: :bounce:
bugün atillanın motoru meydan gösterisi için samsun'a götürüyoruzsinop mt 3 motorla samsunda hehe 340 km yolumuz var yarım saat sonra yola çıkıyoruz
![]()