Cumhuriyet Motoru'nun Doğuşu

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
hakkatten 6 gune degmis, scooterlara pek sicak degildim ama seninkine bayildim, hakkatten de roket gibi olmus, mesajini da tam zamaninda hazirlamissin, bugunlerde Turk bayraginin daha cok dalgalanmasi gerekiyor...

bu arada bu kadar ugrasmissin ama imzanda satilik diye yaziyor, umarim satmassin....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cumhuriyete çok iyi sahip çıkmışsın. aferin ::koop:: ::koop::
benim motorda kırmızı mavi ve beyaz. Bende fransız devletine sahip çıktım sanırım :p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
ya kanka sorma ya yine meşhur oldum ya kanka sinop zaten tanıyor benı ben açılmak istiyorum yahu

cumhuriyete çok iyi sahip çıkmışsın. aferin ::koop:: ::koop::
benim motorda kırmızı mavi ve beyaz. Bende fransız devletine sahip çıktım sanırım :p

sanırım öle olmuş biraz puhahhaaaa:queen: :queen: :queen:

hakkatten 6 gune degmis, scooterlara pek sicak degildim ama seninkine bayildim, hakkatten de roket gibi olmus, mesajini da tam zamaninda hazirlamissin, bugunlerde Turk bayraginin daha cok dalgalanmasi gerekiyor...

bu arada bu kadar ugrasmissin ama imzanda satilik diye yaziyor, umarim satmassin....

evet kesinlikle haklısın dostum o yazı kaldı öle motoru yapmadan önce ama iyi fiyat veren olursa neden olmasın satmayı düşünebilirim
:cat: güzel yorumun için çok teşekkür ederim:cat:

ya yine resimlerle gazeteye çıktım ama sitemizin reklamınıda yapmıştım ama gazeteci arkadaş sağolsun ...lak siteyi yazmamış uyuz oldum o adama haber yok bidaha
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
heh meşhur oldun cumhurıyet motoru satmana bişey diyemeyiz sonuçta dahada ii lerini almaya hakkın var sen daha iilerinide yaparsın sen
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
bugün atillanın motoru meydan gösterisi için samsun'a götürüyoruz :) sinop mt 3 motorla samsunda hehe 340 km yolumuz var yarım saat sonra yola çıkıyoruz :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ooooo Atii gazeteye de çıktın tanımazsın artık bizi :p

Hoş ben Hürriyete çıktım ama :mrgreen: :bounce:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
üstad ellerine sağlık maşallah

dayıcım çok teşekkür ederim sizin bu güzel yorumlarınızı okudukça dahada guru duyuyorum tekrar teşekkürler:cat:

Ooooo Atii gazeteye de çıktın tanımazsın artık bizi :p

Hoş ben Hürriyete çıktım ama :mrgreen: :bounce:

Daha önceleritelevizyonada çıktım tubi ama hala herkezi tanıyorum aşkolsun bende öle ukala tavırlar bulamazsın ben hepsini istanbulda bıraktım artık çok mütevazi biri oldum ben:queen: :cherry:

bugün atillanın motoru meydan gösterisi için samsun'a götürüyoruz :) sinop mt 3 motorla samsunda hehe 340 km yolumuz var yarım saat sonra yola çıkıyoruz :)

kanka hakikaten çok eylenceli bi gezi oldu bu seferde samsunlu arkadaşlarla tanışamadık ama olsun yeşilyutta ki ilgiden de ayrıca çok memnunum acayip gurur duydum ya:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende motosikletin grenajlşarını degiştirecem sana yollasam bi calısma yapsan neyse masrafı hallederiz olurmu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst