çukurova üniversitesi arkası zs 200

Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
yağmurlardan dolayı tam bataklık olmuştu yollar,tek başıma gitmemin cezasını da çektim 1 saat yol gittim 1 saatte bataklıktan çıkmak için uğraştım.çinli minli beni yarı yolda bırakmadı.tabii bu yolun güzel ve motorun temiz hali gerisini fotoğraflayamadım zira telefonu tutmam telefon için bir çamur banyosuna dönüşebilirdi.

39228710150486790427632.jpg

37877810150486789457632.jpg

37883710150486790702632.jpg
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Helal olsun kardeşim.:cat: Çamurla motor daha bir şık durmuş. Tabi acilen temizlemeni öneririm:cherry: Allah kaza bela vermesin...
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
524
Ey gidi Üniversitem :)

Scooterla veya yürüyerek az geçmedim o patikalardan :)

Teşekkürler rapor için :cat:
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
hocam temizlemek çok büyük dert kendini temizlemek daha da büyük kafamda kask olmasına rağmen eve gittiğimde kafamdan yumruk kadar çamur çıktı.ayrıca motor 3-4 yıkama sonrasında bile hala çamur akıtır durumda oluyor.ama o 1-2 saatlik eğlence hepsine değer.sertaç bu patikaları biliyorsan yağmurda oluşan bataklıklarıda biliyorsundur.motorun arka tekere kadar çamura batması zincirin çamur kaplanması ön tekerin yerinde çakılı durup arka tekerin daha önde gitmesi veya yanlaya yanlaya gitmek.yanıma yoldaş bulsam her hafta giderim de tek olmuyor.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
vay vay kaçırmışım.
çoşmuştur motor. kendine gelmiş :) yüzü gözü açılmış.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
motorun arka süspansiyonu yüksekmi banamı öyle geldi bende de aynısı var ve benim arkası resmen aşşağı doğru çünkü hiç böyle durmuyor senin motor bayağa diri duruyor
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
evet daha yüksek amartisör var.motorun eski halini görünce commutere biniyormuşum diyorum,motor bir amartisör değişimiyle evrim geçirdi.yalnız arka yükselince zincir fazla gerildiği için çok ses yapıyor.dişlileri ona orantılı ayarlamak gerekiyor
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
hangi marka model amartisör var peki bende değiştiricem arka amartisörden memnun değilim çünkü
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
valla böyle sorunca kaldım sanırım crf nin amartisörüydü çıkma aldım çünkü.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
hmm :) o zaman demekki araştırmaya başlamam lazım yumlu olanları yada ebaydan alırım birşeyler
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
eminim güzel eğlenmişsindir, dediğin gibi cross motoru olan 1-2 arkadaş daha bulursan çevrenin genişlemesiyle bu sayı zamanla artacak ve tadından yenmeyecektir :) bende eski motorum olan skygo200 ün arka amortisörünü mondialinkiyle değiştirmiş ve gayet memnun kalmıştım, sattığımda hala aynı amortisör üzerindeydi. mondialin şimdiki crosslarının uyarmı araştırılabilir. markasını hatırlamıyorum ama ben skygoya sarı renkte Oringli cross zinciri almıştım, okadar uzunki takmadan önce ölçüp 4-5bakla bile eksiltmiştik, buradaki parçacılarda 35-40tl(1sene önce) idi fiyatı.
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
temizlemenize gerek yok...tarzı itibari ile pis motordur :queen:
asfalt motoru değilki temiz olsun...2 gün sonra gene camur olacak... :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst