CROSScu arkadaşlarıma antreman yaptırdım :)

Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
ARKADAŞLAR:)

dün can sıkıntısından ne yapayım diye düşünürken crosscu arkadaşlarım aradı ve
-abi bugün işin yoksa bize zntreman yaptır dediler:)
yaw napim bende çok severim kerataları kıramadım iyimi
kalktık pazar günü evdeki rahatımızı bozup vurduk kendimizi SAHRA ÇÖLLERİNE
maksat yeni CROSSculara antreman yaptırmak :cherry:

işte yaptığımız antremanın videosu
ilk uçan motorcu benim :queen::queen::queen::queen::queen:

güççük bi dip not:


itina ile teamimdeki racecilere böle antreman yaptırılır


[YT]http://www.youtube.com/watch?v=CVZGzJnkso0&feature=PlayList&p=9D71210EF12F7FF8&index=9[/YT]

VİDEOYU GÖREMEDİM LİNKİDE VERİYOM

http://www.youtube.com/watch?v=CVZGzJnkso0&feature=PlayList&p=9D71210EF12F7FF8&index=9
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
[YT]CVZGzJnkso0[/YT]

ben düzelteyim canım abim sonrada bi güzel izleyim :cat:

Abi bunlar sek sek oynuyor :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst