- Katılım
- 10 Ağu 2007
- Mesajlar
- 702
- Konu Yazar
- #1
ARKADAŞLAR
dün can sıkıntısından ne yapayım diye düşünürken crosscu arkadaşlarım aradı ve
-abi bugün işin yoksa bize zntreman yaptır dediler
yaw napim bende çok severim kerataları kıramadım iyimi
kalktık pazar günü evdeki rahatımızı bozup vurduk kendimizi SAHRA ÇÖLLERİNE
maksat yeni CROSSculara antreman yaptırmak :cherry:
işte yaptığımız antremanın videosu
ilk uçan motorcu benim :queen::queen::queen::queen::queen:
güççük bi dip not:
itina ile teamimdeki racecilere böle antreman yaptırılır
[YT]http://www.youtube.com/watch?v=CVZGzJnkso0&feature=PlayList&p=9D71210EF12F7FF8&index=9[/YT]
VİDEOYU GÖREMEDİM LİNKİDE VERİYOM
http://www.youtube.com/watch?v=CVZGzJnkso0&feature=PlayList&p=9D71210EF12F7FF8&index=9
dün can sıkıntısından ne yapayım diye düşünürken crosscu arkadaşlarım aradı ve
-abi bugün işin yoksa bize zntreman yaptır dediler
yaw napim bende çok severim kerataları kıramadım iyimi
kalktık pazar günü evdeki rahatımızı bozup vurduk kendimizi SAHRA ÇÖLLERİNE
maksat yeni CROSSculara antreman yaptırmak :cherry:
işte yaptığımız antremanın videosu
ilk uçan motorcu benim :queen::queen::queen::queen::queen:
güççük bi dip not:
itina ile teamimdeki racecilere böle antreman yaptırılır
[YT]http://www.youtube.com/watch?v=CVZGzJnkso0&feature=PlayList&p=9D71210EF12F7FF8&index=9[/YT]
VİDEOYU GÖREMEDİM LİNKİDE VERİYOM
http://www.youtube.com/watch?v=CVZGzJnkso0&feature=PlayList&p=9D71210EF12F7FF8&index=9