- Katılım
- 11 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,209
Kanki bu işin içinde kesin bir iş var bak sana bir olay anlatim. Geçen biz ist. bir motor beyendik adamı aradık pazarlığı bitirdik yarin otobüsle geliriz dedik adam kaporo gönderin dedi bizde 300 tl gönderdik ist. gittik ne öyle bir adam var, nede öyle bir motor :queen: adam bizi kek ledi yani. Her şey olabiliyor.
En sağlamı bulunduğun şehirden motor almak gibi :cat:
Kızma ama sizde harbi kekmişsiniz yani.hem de üzümlü kek. insan görmediği motora kapora verir mi ? kapora şudur "arkadaş ben bu motoru beğendim alacağım ,notere gidene kadar sen bu motoru kimseye satma ,güvence olarak da ben sana şu kadar para bırakıyorum"