Çok ucuz değil mi?

Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Kanki bu işin içinde kesin bir iş var bak sana bir olay anlatim. Geçen biz ist. bir motor beyendik adamı aradık pazarlığı bitirdik yarin otobüsle geliriz dedik adam kaporo gönderin dedi bizde 300 tl gönderdik ist. gittik ne öyle bir adam var, nede öyle bir motor :queen: adam bizi kek ledi yani. Her şey olabiliyor.
En sağlamı bulunduğun şehirden motor almak gibi :cat:

Kızma ama sizde harbi kekmişsiniz yani.hem de üzümlü kek. insan görmediği motora kapora verir mi ? kapora şudur "arkadaş ben bu motoru beğendim alacağım ,notere gidene kadar sen bu motoru kimseye satma ,güvence olarak da ben sana şu kadar para bırakıyorum"
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
motor sadece kalkış yarışları içinde kullanılmış olabilir grenajları vs tertemizdir bunlarda çünkü yarışlar için özel grenaj takılır zaten üstlerine ama draglarda yeterince zorlandığından vs modifiyeye girdiğinden motor rodajınıda genel olarak pek iyi yapamasından bole satılır bazen

onun içinde fiyat düşük olabilir bu gibi faktörleri unutmamak lasım
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Ustası sağlam olan arasın yazmış. daha ne yazsın? Demek ki mekanik bir derdi var(dı).
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ustası sağlam olan arasın yazmış. daha ne yazsın? Demek ki mekanik bir derdi var(dı).

Tamamda Şunuda yazmış''BİŞESİ YOKTUR İSTEDEĞİNİZ USTAYA GÖSTERİN''

Bunu yazmasa dediğin dogrudur.
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
feyk bir ilandı bence. ne amaçla verildi bilmiyorum. belki kontör avcılığı, belki deneme, belki sadece gırgır, belki de burdaki gibi milleti "uleyn tüüüh, gitti güzelim motor, bak nasıl da kaçırdık" dedirtmek için olabilir. amacına ulaşınca da, "satıldı" ibaresi koyulmuştur. "Sahibinden.com vasıtasıyla satılmıştır" ibaresinin hiç bir geçerliliği yok. kendi ilanınızı kaldırma işlemine tabi tutunca sebebini sorar, "satıldı" yı tıklarsınız, ilana o üstte gördüğünüz kırmızı "satılmıştır" etiketi asılır, bu kadar basit. çok istesem ben de şimdi bin liraya kendi motorum için ilan koyar, 2 gün arayanların telefonuna çıkmaz ya da açar bi şeyler uydururum, 2 gün sonra da satılmıştır etiketini yapıştırtırım üzerine, çok mu zor sanki...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
feyk bir ilandı bence. ne amaçla verildi bilmiyorum. belki kontör avcılığı, belki deneme, belki sadece gırgır, belki de burdaki gibi milleti "uleyn tüüüh, gitti güzelim motor, bak nasıl da kaçırdık" dedirtmek için olabilir. amacına ulaşınca da, "satıldı" ibaresi koyulmuştur. "Sahibinden.com vasıtasıyla satılmıştır" ibaresinin hiç bir geçerliliği yok. kendi ilanınızı kaldırma işlemine tabi tutunca sebebini sorar, "satıldı" yı tıklarsınız, ilana o üstte gördüğünüz kırmızı "satılmıştır" etiketi asılır, bu kadar basit. çok istesem ben de şimdi bin liraya kendi motorum için ilan koyar, 2 gün arayanların telefonuna çıkmaz ya da açar bi şeyler uydururum, 2 gün sonra da satılmıştır etiketini yapıştırtırım üzerine, çok mu zor sanki...

+1 :cat::cat::rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
evet bu ilanı bende gördüm bu gün, eğer gerçek bir ilansa süper fiyat deyip iç geçirmiştim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eyyyi fiyattı..alana satana..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst