Çok ucuz değil mi?

Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
kontür kazanmak için yapılan bi numaradır belki,doğru bir ilan olacağını sanmıyorum
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
evet uygun. 2009 -2008 ler arasında bu fiyatta yazın pek yok.

ben plakasını merak ettim geçen bi tanesi faturasını kestirmeden aldığı motoru çok ucuza satıyordu
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
ya nakite sıkışmıştır, yada aslı olmayan bir ilan. Birşey dikkatimi çekti resimler 2003 yazıyor ama belki foto makinanın ayarı bozuktur.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
asparagas bir ilana benziyor bütçesi olupta düşünenler bir arasın bakalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bencede asparagas olabilir,Yani sonuçta bu motoru,galeriye satsa,anında ihitiyacı olan parayı ve hatta bence biraz daha fazlasını alabilir..
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
ee biz nasıl inanacaz peki bu ilanlara :silent::silent:

Kanki bu işin içinde kesin bir iş var bak sana bir olay anlatim. Geçen biz ist. bir motor beyendik adamı aradık pazarlığı bitirdik yarin otobüsle geliriz dedik adam kaporo gönderin dedi bizde 300 tl gönderdik ist. gittik ne öyle bir adam var, nede öyle bir motor :queen: adam bizi kek ledi yani. Her şey olabiliyor.
En sağlamı bulunduğun şehirden motor almak gibi :cat:
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Kanki bu işin içinde kesin bir iş var bak sana bir olay anlatim. Geçen biz ist. bir motor beyendik adamı aradık pazarlığı bitirdik yarin otobüsle geliriz dedik adam kaporo gönderin dedi bizde 300 tl gönderdik ist. gittik ne öyle bir adam var, nede öyle bir motor :queen: adam bizi kek ledi yani. Her şey olabiliyor.
En sağlamı bulunduğun şehirden motor almak gibi :cat:


vayy bee :cyclopsan çok sakat bi iş yani bu, kesinlikle başka şehirden almak sakıncalı, patlayabilir yani desene :silent: :farao:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Bencede asparagas olabilir,Yani sonuçta bu motoru,galeriye satsa,anında ihitiyacı olan parayı ve hatta bence biraz daha fazlasını alabilir..

evet dediğin gibi herşeyin bir değeri var :cat: bu ilan sahte

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:46 PM ----------

vayy bee :cyclopsan çok sakat bi iş yani bu, kesinlikle başka şehirden almak sakıncalı, patlayabilir yani desene :silent: :farao:

aynen. birde bildiğin birinden almak daha iyi yani motorun geçmişini bileceksin kafan rahat olacak sonuç olarak bunun üzerinde bir can binecek ve 280 km hız yapacak ne kadar güvenli, neresinde ne var bilmek gerek. :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Diğer ilanlarına baktığımda erdal bayırlı olarak isim vermiş,bu honda ilanında ise AJDAR HAKYEMEZ :)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
bu kapora davasına bende motor alamamıştım.
almancı bi amcadan gs 500 alacaktım.
adamı ilk defa görmüştüm.ustam tanıştırdı.kapora istedi.50-100 verelim dedim.adam 500 kağıt kapora istedi.tanımadığım adamada 500 lira verecek değilim heralde.adam satmaktan vazgeçmişti.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kontür kazanmak için yapılan bi numaradır belki,doğru bir ilan olacağını sanmıyorum


motorumda boyadır yatmasıdır kalkmasıdır bişesi yoktur istedeğiniz ustaya gösterin paranız nakit olsun ustanız sağlam olsun ful + ful (not ... Ilk gelen alır ) sms atmayın arayın konuşalımm
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorumda boyadır yatmasıdır kalkmasıdır bişesi yoktur istedeğiniz ustaya gösterin paranız nakit olsun ustanız sağlam olsun ful + ful (not ... Ilk gelen alır ) sms atmayın arayın konuşalımm



Hatta bolbol sohbet edelim:D öyle mi hehe:p
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
piyasayı siz böle yükseltiyorsunuz böyle Vergilerde üstüne tuz biber.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst