- Katılım
- 19 Eyl 2007
- Mesajlar
- 381
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar ve abilerim sonunda sınavlarım bitti Allah'a şükür :mrgreen:, bu sevincimi sizlerle paylaşmak istedim. Sağ salim atlattık bu seneyi de inşallah pazartesi günü cıbırıma kavuşuyorum memlekete gidiyorum
Bu yaz yeni motosikletimle geçireceğim ilk yaz olacak inşallah o yüzden biraz heyecanlıyım. yazın çalışacak olmama rağmen gene de sevinçliyim aileme de kavuşuyorum. Allah hepinizin istediklerini gerçekleştirsin saygılar selamlar kazasız sürüşler...:rendeer: