Çok Şükür Sınavlarım Bitti Sonunda

Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
Arkadaşlar ve abilerim sonunda sınavlarım bitti Allah'a şükür :mrgreen:, bu sevincimi sizlerle paylaşmak istedim. Sağ salim atlattık bu seneyi de inşallah pazartesi günü cıbırıma kavuşuyorum memlekete gidiyorum:) Bu yaz yeni motosikletimle geçireceğim ilk yaz olacak inşallah o yüzden biraz heyecanlıyım. yazın çalışacak olmama rağmen gene de sevinçliyim aileme de kavuşuyorum. Allah hepinizin istediklerini gerçekleştirsin saygılar selamlar kazasız sürüşler...:rendeer:
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
314
hayırlı olsun bakalım ve de geçmiş olsun!!! darısı başıma birde ben atlatırsam haftaya cumayı daha kalmaz yavru canavarla aramızda birşey!!! sonra beraber duşa giricez (+18) ::xtongue:
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
hayırlı olsun bakalım ve de geçmiş olsun!!! darısı başıma birde ben atlatırsam haftaya cumayı daha kalmaz yavru canavarla aramızda birşey!!! sonra beraber duşa giricez (+18) ::xtongue:

hehe iyiymiş darısı senin başına inşallah bi an önce kavuşursun yavruna, duşa girmeyi özlemişsindir :p ben de denize götürcem benimkini orda sürcem :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst