çok sevindim..

Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
ıslatırızda sanırım sen yetısemezsın hızımıza...:p
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
demekki küçük emrah' ın ehliyeti olmadığı için filmlerde hep boynu bükükleri oynuyordu :)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
şule ablaaa :D madem ehliyeti aldın kardeşine bi kıyak yaparsın :D mesela kız kulesinde akşam yemeği :D
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Ehliyetiniz şimdiden hayırlı olsun..:cat:

Kazasız, belasız keyifli sürüşler :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bak ıslatalım dedik kaçtı hemen burdan..
Hiç uğramıyoda topiğe :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst