Cok sevdiğim Abime sonunda Makine aldık.

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
hayırlı olsun kazasız belsız surusler.

Saol zekı abı.

kazasız belasız hayırlı olsun. yakışıklı makinaymış abine de yakışmış

Abı o ustundekı benım :queen::queen:

abine hayırlı olsun güle güle kullansın

la selçuk baya büyümüşsün görmeyeli kilo mu verdin sen? :)

EEt denız abı zayıfladım :mrgreen: 114 dum 104 dustum :p

La besili panda :p Kaç yaşındasın sen?

9 ::pembe::::pembe::
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yakışmış yakışmış hatta süper olmuş allah kaza bela vermesin dilerim daha iyisini alırsın ama önce bunun tadını çıkart :cat:


rengide çok tatlı duruyo hani maşallah diyeyimde nazar değmesin
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
selcuk kardesimede Allahim daha iyilerini nasip etsin.İnsallah en yakin zamanda sende istedigin nitelikdeki motosikletine kavusursun
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Selçuk bu ne hal olm :)
Hadi hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
yakışmış yakışmış hatta süper olmuş allah kaza bela vermesin dilerim daha iyisini alırsın ama önce bunun tadını çıkart :cat:


rengide çok tatlı duruyo hani maşallah diyeyimde nazar değmesin


İnşallah mustafa abı. . Bi kan akıtmak lazım sımdı :p

selcuk kardesimede Allahim daha iyilerini nasip etsin.İnsallah en yakin zamanda sende istedigin nitelikdeki motosikletine kavusursun

saol murat abı ınsallah olur.

Selçuk bu ne hal olm :)
Hadi hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler..

Napam sen motoru vermedınkı senın yuzunden bu hallere dustuk :queen:

hayırlı olsunda kasksız kullanma motoru:p:p:p

Hayalımde kaskda vardı :mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hayırlısı olsun keyifle kullanmasını dilerim sanada yakışmış hee Selçuk.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Selçukcuğum hayırlı olsun Mehmet Abine yeni makinası....:rendeer:

Sanada yakışmış hani beyaw..:cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
vay kardeşim yakışmış mehmet abine hayırlı olsun, Allah sanada nasip etsin inşallah
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hayırlı olsun güle güle kullansın.

Saolun :rendeer:

Hayırlısı olsun keyifle kullanmasını dilerim sanada yakışmış hee Selçuk.

sımartma benı hasan abı :queen:

Selçukcuğum hayırlı olsun Mehmet Abine yeni makinası....:rendeer:

Sanada yakışmış hani beyaw..:cat:

Saol abi senle bi ara lutfen goruselım Onlıne dıyorum :)

vay kardeşim yakışmış mehmet abine hayırlı olsun, Allah sanada nasip etsin inşallah

İnş abım saol tesekkur ederım sanada alalım en yakın zmnda :mrgreen::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.Saygılarımla.:bounce:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ehliyetin varmı arkadaşım .. şimdi arıyorum bi kaç tanıdık yunus arkadaşımı ...:farao::farao::farao::farao::farao:

yunus delfin .. ve fliper ((:)

aradım hemen geliyolar
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşlere inşallah...

hhehhevq9.jpg

Lan selçuuukk bune olümmmmmmmmmmmm :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
selçuk kardeşim hayırlı olsun ALLAH kazasız belasız sürmekelr nasip eylesin
birtanede bana nasip eylesin aminnnn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst