hayırlı olsun kazasız belsız surusler.
kazasız belasız hayırlı olsun. yakışıklı makinaymış abine de yakışmış
abine hayırlı olsun güle güle kullansın
la selçuk baya büyümüşsün görmeyeli kilo mu verdin sen?![]()
La besili pandaKaç yaşındasın sen?
yakışmış yakışmış hatta süper olmuş allah kaza bela vermesin dilerim daha iyisini alırsın ama önce bunun tadını çıkart :cat:
rengide çok tatlı duruyo hani maşallah diyeyimde nazar değmesin
selcuk kardesimede Allahim daha iyilerini nasip etsin.İnsallah en yakin zamanda sende istedigin nitelikdeki motosikletine kavusursun
Selçuk bu ne hal olm
Hadi hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler..
hayırlı olsunda kasksız kullanma motoru![]()
Hayırlı olsun güle güle kullansın.
Hayırlısı olsun keyifle kullanmasını dilerim sanada yakışmış hee Selçuk.
Selçukcuğum hayırlı olsun Mehmet Abine yeni makinası....:rendeer:
Sanada yakışmış hani beyaw..:cat:
vay kardeşim yakışmış mehmet abine hayırlı olsun, Allah sanada nasip etsin inşallah
Hayırlı olsun.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.Saygılarımla.:bounce:
hayırlı olsun gözüm.o kadını nasıl öpmüşün öyle:mrgreen: