Cok sevdiğim Abime sonunda Makine aldık.

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
hayırlı olsun kazasız belsız surusler.

Saol zekı abı.

kazasız belasız hayırlı olsun. yakışıklı makinaymış abine de yakışmış

Abı o ustundekı benım :queen::queen:

abine hayırlı olsun güle güle kullansın

la selçuk baya büyümüşsün görmeyeli kilo mu verdin sen? :)

EEt denız abı zayıfladım :mrgreen: 114 dum 104 dustum :p

La besili panda :p Kaç yaşındasın sen?

9 ::pembe::::pembe::
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yakışmış yakışmış hatta süper olmuş allah kaza bela vermesin dilerim daha iyisini alırsın ama önce bunun tadını çıkart :cat:


rengide çok tatlı duruyo hani maşallah diyeyimde nazar değmesin
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
selcuk kardesimede Allahim daha iyilerini nasip etsin.İnsallah en yakin zamanda sende istedigin nitelikdeki motosikletine kavusursun
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Selçuk bu ne hal olm :)
Hadi hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
yakışmış yakışmış hatta süper olmuş allah kaza bela vermesin dilerim daha iyisini alırsın ama önce bunun tadını çıkart :cat:


rengide çok tatlı duruyo hani maşallah diyeyimde nazar değmesin


İnşallah mustafa abı. . Bi kan akıtmak lazım sımdı :p

selcuk kardesimede Allahim daha iyilerini nasip etsin.İnsallah en yakin zamanda sende istedigin nitelikdeki motosikletine kavusursun

saol murat abı ınsallah olur.

Selçuk bu ne hal olm :)
Hadi hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler..

Napam sen motoru vermedınkı senın yuzunden bu hallere dustuk :queen:

hayırlı olsunda kasksız kullanma motoru:p:p:p

Hayalımde kaskda vardı :mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hayırlısı olsun keyifle kullanmasını dilerim sanada yakışmış hee Selçuk.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Selçukcuğum hayırlı olsun Mehmet Abine yeni makinası....:rendeer:

Sanada yakışmış hani beyaw..:cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
vay kardeşim yakışmış mehmet abine hayırlı olsun, Allah sanada nasip etsin inşallah
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hayırlı olsun güle güle kullansın.

Saolun :rendeer:

Hayırlısı olsun keyifle kullanmasını dilerim sanada yakışmış hee Selçuk.

sımartma benı hasan abı :queen:

Selçukcuğum hayırlı olsun Mehmet Abine yeni makinası....:rendeer:

Sanada yakışmış hani beyaw..:cat:

Saol abi senle bi ara lutfen goruselım Onlıne dıyorum :)

vay kardeşim yakışmış mehmet abine hayırlı olsun, Allah sanada nasip etsin inşallah

İnş abım saol tesekkur ederım sanada alalım en yakın zmnda :mrgreen::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun.Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.Saygılarımla.:bounce:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ehliyetin varmı arkadaşım .. şimdi arıyorum bi kaç tanıdık yunus arkadaşımı ...:farao::farao::farao::farao::farao:

yunus delfin .. ve fliper ((:)

aradım hemen geliyolar
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşlere inşallah...

hhehhevq9.jpg

Lan selçuuukk bune olümmmmmmmmmmmm :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
selçuk kardeşim hayırlı olsun ALLAH kazasız belasız sürmekelr nasip eylesin
birtanede bana nasip eylesin aminnnn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst