- Katılım
- 10 May 2005
- Mesajlar
- 4,906
- Motosikleti
- Harley Davidson Softail 107
- Konu Yazar
- #1
Uzun süredir işlerden vakit bulamadığım için Engin abimizin (Engin ARDIÇ) yazılarını okumaya ara vermiştim. Allah interneti icad edenden razı olsun, istediğimizi istediğimiz zaman okuyoruz.
Neyse;
Okumaya bugünden başlayıp geri giderken 04.02.2008 tarihli yazısında bir noktaya takıldım.
Yazının Tamamı
Internet’te bir anket düzenlemişler, yok, Türk değil bunu yapanlar, ecnebi aptallar... Soru şu: Tanrı’nın dünyaya kimi yeniden göndermesini isterdiniz?
Lenin’den Gandhi’ye, Bruce Lee’den Elvis Presley’e, Shakespeare’den Beethoven’e birçok “ünlü ölü” yarıştırılıyormuş...
Beni en çok eğlendiren de, haberi veren siteye “blog” yazan genç bir Türk budalasının “Lenin’i istemesi” oldu! Gelip devrim yapacakmış.
Arkadaş komünist ve ateist, fakat Tanrı’nın Lenin’i göndermesini bekliyor.
:mrgreen:
Neyse;
Okumaya bugünden başlayıp geri giderken 04.02.2008 tarihli yazısında bir noktaya takıldım.
Yazının Tamamı
Internet’te bir anket düzenlemişler, yok, Türk değil bunu yapanlar, ecnebi aptallar... Soru şu: Tanrı’nın dünyaya kimi yeniden göndermesini isterdiniz?
Lenin’den Gandhi’ye, Bruce Lee’den Elvis Presley’e, Shakespeare’den Beethoven’e birçok “ünlü ölü” yarıştırılıyormuş...
Beni en çok eğlendiren de, haberi veren siteye “blog” yazan genç bir Türk budalasının “Lenin’i istemesi” oldu! Gelip devrim yapacakmış.
Arkadaş komünist ve ateist, fakat Tanrı’nın Lenin’i göndermesini bekliyor.
:mrgreen: