Çok Konu Dışı Ama İlgimi Çekti

Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Uzun süredir işlerden vakit bulamadığım için Engin abimizin (Engin ARDIÇ) yazılarını okumaya ara vermiştim. Allah interneti icad edenden razı olsun, istediğimizi istediğimiz zaman okuyoruz.

Neyse;

Okumaya bugünden başlayıp geri giderken 04.02.2008 tarihli yazısında bir noktaya takıldım.

Yazının Tamamı

Internet’te bir anket düzenlemişler, yok, Türk değil bunu yapanlar, ecnebi aptallar... Soru şu: Tanrı’nın dünyaya kimi yeniden göndermesini isterdiniz?

Lenin’den Gandhi’ye, Bruce Lee’den Elvis Presley’e, Shakespeare’den Beethoven’e birçok “ünlü ölü” yarıştırılıyormuş...


Beni en çok eğlendiren de, haberi veren siteye “blog” yazan genç bir Türk budalasının “Lenin’i istemesi” oldu! Gelip devrim yapacakmış.

Arkadaş komünist ve ateist, fakat Tanrı’nın Lenin’i göndermesini bekliyor.


:mrgreen:
 
Katılım
21 Ocak 2007
Mesajlar
2
Sanırım arkadaş biraz bilinçsizmiş, bilmeden hem yorum yapmış hem cevap vermiş, böyleleri anketi amacından saptırır walla:mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Eyong' Alıntı:
...geri giderken 04.02.2008 tarihli yazısında...
Bayağı geri gitmişsin, yorucu olmuştur:p

Engin ARDIÇ' Alıntı:
...
Sözünü ettiğim aptallar için özel not:

Bu yazı Atatürk’ü eleştiren bir yazı değildir.
Bu adamın bu yönünü seviyorum...:cherry:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
He he hakkaten komik bir istek :)

Ben aslımızın,asıl neslimizin(özümüzün) dönmesini isterdim herhalde
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Yunan Başbakanın ziyareti hakkında bişeyler yazarken arada Yunan Dış işleri Bakanının lafı geçiyor (Kadındır kendisi)

Bakın Engin abimizin tarifi nasıl

(Bayan Dora Bakoyanni... Yunanistan Dışişleri Bakanı... O ne dış politika ve de o ne göğüs, o ne kalça, o ne bakış, o ne duruş, aman bre!)

:mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok iyi yahu :cherry:

Devamı da iyiymiş:)
Takip edelim bakalım madem .. :)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Çok iyi yahu :cherry:

Devamı da iyiymiş:)
Takip edelim bakalım madem .. :)

Nasıl yani lan, daha önce okumaz mıydın?

Çok şey kaçırıyorsun haberin olsun.

Bugünden başla geriye doru git.
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
166
Engin Ardic süper laf sokar zeki adamdir :) bence tek eksisi elestirdigi binlerce konuda hic yapici fikir sunmamasi. kesin bir seyler düsünüyordur cözüm olarak ama köse yazilarinda hic göremiyoruzç
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Arkadaş komünist ve ateist, fakat Tanrı’nın Lenin’i göndermesini bekliyor.

İlginç ama gerçek işte....Tezatlık ancak bu kadar olur...

Ne diyim o arkadaşa.....Allah akıl versin...(tabi kabul ederse)

Bu arada belki geyik olsun diye yazmışta olabilir mi...:silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst