ahahahahhah sadece:mrgreen:
bu photoshop biras abartı olmamış mı yapıon madem gerçeğe yakın yapta bişeye benzesinnn.....
hehehe seLeye de iki üç fidan dikseydin keşkecok boş kaLmış,
burun kısmına da bir f-35 in piLot kabini oturtuLabilirdi,
tekerLekLeride panzer teker yaptık mı tamamdır))
emek süper çaLışma azim 10 numara ama fantazisi çok kaçmış sanki biraz![]()
eLLerine sağLık
.
.
benim ki de iş heaonce konus konus sonra eline sağLik de
hahahha![]()
yok arkadas sakaya da geLmiyor adam
cidden asmis kendini![]()
ama ne demisLer fm
sevgi anLAsmak degiLdir, muhendiste seviLir![]()
yeni caLismaLarinda basariLar diLiyorum panzer tekerde ki ısrarımı koruyorum