çok çok özel yapım R1 (tabiki photoshop)

Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
canım sıkıldı ve photoshopta R1 modifiye ettim zaten daha önce koyduğum sanal tunıng araba fotoğraflarında demişlerdi motosikletle yap diye işte bende yaptım :queen: :queen: :queen:
2uif9d1.jpg


buyrun :cat: :cat: :cat:

yorumlar pls!!! :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahahahahhah sadece :p:mrgreen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
kuyruğu kesik yandan çaklı olmuş :p:p

emegine sağlık :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Emek vermişsin.. Çalışma açısından süper olmuş..:rendeer:
Ama motor açısından hiç bişeye benzememiş.. :mrgreen:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
yha biraz değişikliği keş vedin :queen: alışmışsınız orjinal haline unutun kuyruk kısmını felan bunda sadece 1adet sele var okadar :p neyse yorumlar için saolun :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bunun eksozlarından su kaçar....:queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
bu photoshop biras abartı olmamış mı yapıon madem gerçeğe yakın yapta bişeye benzesinnn.....
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
bu photoshop biras abartı olmamış mı yapıon madem gerçeğe yakın yapta bişeye benzesinnn.....

sen benim yaptığım photoshopa gerçeğe yakın olsun diyorsan bu aşağıdaki resimdeki motor gerçek ama benim yaptığım motordanfa pek farkı yok heralde bunu yapan mühendis benim gibi çatlak :queen::queen::queen::queen::queen::pr:
2s5zapx.jpg
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
hehehe seLeye de iki üç fidan dikseydin keşke :) cok boş kaLmış,
burun kısmına da bir f-35 in piLot kabini oturtuLabilirdi,
tekerLekLeride panzer teker yaptık mı tamamdır :)))
emek süper çaLışma azim 10 numara ama fantazisi çok kaçmış sanki biraz :)
eLLerine sağLık
.
.
benim ki de iş hea :) once konus konus sonra eline sağLik de
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
hehehe seLeye de iki üç fidan dikseydin keşke :) cok boş kaLmış,
burun kısmına da bir f-35 in piLot kabini oturtuLabilirdi,
tekerLekLeride panzer teker yaptık mı tamamdır :)))
emek süper çaLışma azim 10 numara ama fantazisi çok kaçmış sanki biraz :)
eLLerine sağLık
.
.
benim ki de iş hea :) once konus konus sonra eline sağLik de

aaa bak aslında iyi fikir dur hemen yapim :queen: :queen:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
hahahha :)
yok arkadas sakaya da geLmiyor adam
cidden asmis kendini :p
ama ne demisLer fm
sevgi anLAsmak degiLdir, muhendiste seviLir :p
yeni caLismaLarinda basariLar diLiyorum panzer tekerde ki ısrarımı koruyorum
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Beldeyama görmesin bunu, mahkemelik olursunuz valla :)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
hahahha :)
yok arkadas sakaya da geLmiyor adam
cidden asmis kendini :p
ama ne demisLer fm
sevgi anLAsmak degiLdir, muhendiste seviLir :p
yeni caLismaLarinda basariLar diLiyorum panzer tekerde ki ısrarımı koruyorum

sen ısrarını korursan bende yaparım :queen::queen:
ama uçak kabinini denedim hiç hoş olmadı :queen:
5czy28.jpg
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
puhahahahahahah:queen: ikinci ve üçüncü resmi görünce birinci resim çok güzel geldi .:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst