- Katılım
- 7 Eyl 2007
- Mesajlar
- 2,130
ya bu photoshopu nasıl kullancam bırı bana oretsın bende yapmak ıstıorum bole seyler...ellerıne saglık
ya bu photoshopu nasıl kullancam bırı bana oretsın bende yapmak ıstıorum bole seyler...ellerıne saglık