çok çok özel yapım R1 (tabiki photoshop)

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
ya bu photoshopu nasıl kullancam bırı bana oretsın bende yapmak ıstıorum bole seyler...ellerıne saglık
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Hepside güzel olmuş bence.
Sadece ilk resimde egsozlar abartı olmuş yoksa herşey süper:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst