CiVCiV'imi Saat 01.10 da sattım :(

Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hayırlı uğurlu mübarek olsun her iki tarafada

çako inşallah istediğin motora kavuşursun dostum
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Sağolun arkadaşlar :) Bu arada fazla nete giremicem ; Giresunda otelde Resepsiyonist olarak işe basladım :)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
giresun da beni sırtında mı taşıyacaksın doğan abii.. :mrgreen:

1 hafta daha sabredemedin mi yaauu :p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
cako biraz geç olcak ama neyse :).Hayırlısı olsunmu deyim , çin malından kurtuldun diye gözün aydınmı diyeyim karar veremedim , neyse seç birini içinden :p
ama çok ucuza gitmiş , yoksa satarken sarhoşmuydun lenn :mrgreen:
en kısa zamanda istediğin makinaya kavuşman dileklerimle :wiinkk:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ben foruma en son ugradigimda motoru yeni almis, agzin kulaklarina variyordu. Demek uzun zaman olmus. GFR mi alsam Cıbır mı alsam derken, peehh.. Hayirlisi olsun insallah gonlunde yatan aslana kavusursun en kisa zamanda.. SmirnouF da buraladaymis hala :) ozlemisim bee.. Neyse donusum muhtesem olacak insallah..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst