cako biraz geç olcak ama neyse

.Hayırlısı olsunmu deyim , çin malından kurtuldun diye gözün aydınmı diyeyim karar veremedim , neyse seç birini içinden

ama çok ucuza gitmiş , yoksa satarken sarhoşmuydun lenn :mrgreen:
en kısa zamanda istediğin makinaya kavuşman dileklerimle :wiinkk: