CiVCiV'imi Saat 01.10 da sattım :(

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar Gözüm gibi büyüttüğüm sakladığım beslediğim civcivimi bu gece 01.10 civarında Trabzon'dan bi arkadaşa sattım... 1200 YTL ye yeni sahibine kavustu :(

Devri benim üzerime değiLdi ; Devir sahibi Askerde olduğundan devri alamadı..
Sattığıma ve satın alındığına dair imzalı kağıt verdim; kağıt aLDım :)

Yeni motoruma kavusacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum :)

Bu da son haliydi :)














 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
143
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ucuza gitmiş... umarım en kısa zamanda yenisini alırsın.. motorsuz kalmaz çok zor yaw...
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
abi ayıptır sorması civcivin markası ne cıbırın kopyası yazmışın ama
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yuan XGJ 150 :) Yani aynı model ; küba ; ramzey ; çelik ; yuan ; skyjet :) de de mevcut :p
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
ne biliyim hoş gözüktü gözüme neyse allah daha iyisini nasip eder inşallah saygılar
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
devri baskasinin uzerine ne demek.sahibi sen degilsen nasil sattin??
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Alanada satanada hayırlı uğurlu olsun. İnşallah en kısa sürede yenisini alırsın.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hadi hayırlısı bakalım..
GFR işini ne yaptın alıyormusun almıyormusun :)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
cako niye böyle şeyler yapıosun:pr:ayrıca çok çok ucuza gitmiş.nese allah pişman etmesin gönlünce olur inş.
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
çako iii yapmışsın satmakla ama 1200 biraz düşük gibi 1700 e falan iyi olurduda





km saatinde 220 mi yazıyor benmi yanşıl görüyorum,lam bu çinliler varya
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Motorsuz kalmak çok zordur.İyi bilirim.Umarım en yakın zamanda daha güzel bir motora kavuşursun...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı :) Çkama makma ama güzelmiş walla :mrgreen:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Alana da satana da hayırlı olsun. Kazasız belasız. :)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
hadi ya.. ucuza gitmiş. ben mi alsaydım ya.. hem motor rizede kalırdı işte ne güzel. arada binerdin özlediğin zaman.
neyse bir cruiser alırsan onu da bana satarsın artık. bende o arada scooterımı eskitmiş olurum zaten : ))
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
hayırlara vesile olur inş. Yeni motoruna da tez zamanda kavuşman temennisiyle bence de ucuza vermişsin. Çakma makma ama yinede güzel motorlar allah var.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst