- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Gözüm gibi büyüttüğüm sakladığım beslediğim civcivimi bu gece 01.10 civarında Trabzon'dan bi arkadaşa sattım... 1200 YTL ye yeni sahibine kavustu 
Devri benim üzerime değiLdi ; Devir sahibi Askerde olduğundan devri alamadı..
Sattığıma ve satın alındığına dair imzalı kağıt verdim; kağıt aLDım
Yeni motoruma kavusacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum
Bu da son haliydi








Devri benim üzerime değiLdi ; Devir sahibi Askerde olduğundan devri alamadı..
Sattığıma ve satın alındığına dair imzalı kağıt verdim; kağıt aLDım
Yeni motoruma kavusacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum
Bu da son haliydi







