Çinden uzak durucaksın!! Yardımınıza ihtiyacım var

Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
25
arkadaşlar hepinize selam olsun öncelikle ben artık tamirciye gitmekten bıktım bununla ugraşıcak ne nakitim ne vakitim var motorumda ince tiss sesinde bir ses geliyor beni çok rahatsız ediyor acaba ne gibi sorunla karşılaşacagım ileride yağını her 700 km bir degiştiriyorum motorum daha 4670 km de acaba pistonumu degiştirmem gerek 2500 kmde arka jant takoslarını dagıttım 4600 km oldu yaptırmadım aşırı bir ses geliyor vites degiştirdigimde ne gibi sorunla karşı karşıyayım bu 2 sorun okadar korkutuyorki beni 80km hıza ulaştıgımda acaba diyorum arka lastik kilitlenirmi motoruma güvenemiyorum yardımıza gerçekten çok ihtiyacım var saygılarımlaa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çin malını horlamadan kullanacaksin dostum yoksa dağılmasi çok normal yoksa o kadar ucuza motor alamazsin ki bu ülkede bir çok insan çinliler olmasaydı motor sahibi olamazdi..sese gelince de dinlemeden birsey diyemez ki kimse sana bilen bir tamirciye ya da arkadaşına göster
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Avatarındaki gibi tekere kalkıyosan öncelikle motoruna nazik ol, sonra subap ayarlarına baktır.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
çin malını horlamadan kullanacaksin dostum yoksa dağılmasi çok normal yoksa o kadar ucuza motor alamazsin ki bu ülkede bir çok insan çinliler olmasaydı motor sahibi olamazdi..sese gelince de dinlemeden birsey diyemez ki kimse sana bilen bir tamirciye ya da arkadaşına göster

bu söze denecek laf yok
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
:farao::farao:ÇİNDEN UZAK DURUCAKSIN !! YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR :farao::farao:

Başlık Birazzz karalama amaçlı değilmii sence_??
Memnun kalmadı isen marka ve modelini yazarsınn şikayetini dile getirisin olur biterr
Unutmaki o çok beğenediğiniz japonlar bile japon kalitesi altında çinde üretiliyorr bu sayede hepsini kapsamış oluyorsun
Hem hiç mi topikleri ziyaret etmiyorsun gir bak bakim mondial mr , mondial mc x, mondi mh drift , kanuni wind serisi,salcano wolf ,regal roptorun bazı serileri,kuba kb m ne idi o seri ,daha bir sürü var şuan aklıma bunlar geldi yüzlerce yorum var bak bakim 1 tane dahi şikayeti olan varmı. yok demekki 1 çinli modeli için tümm çinlileri kötülememk lazım
bu şeye benziyor hani türkiyede 1 motosikletli apache lik yapıyor ya diyer hepsi apachi olarak görülüyor işte ona benziyor
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
ben 2006 model cın malı dag motoru kullanıyorum ama tas gıbı motor benım kendı yanlıs kullanımım harıcınde sorun vermedı o yuzden bencede cınlıler dıye genelleme yapma vede avatarındakı gıbı teker yaparsan gayet normal yanı altındakı stunt amaclı ozel olarak yapılmıs bır motor degıl sonucta
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Avatardaki sensen sana motor dayanmaz . Once kullanım alışkanlıklarını gözden geçir .

O harekete takozda dayanmaz doğal olarak . Motorun Çinli olabilir fakat sende bunun farkindamisin ?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
:farao::farao:ÇİNDEN UZAK DURUCAKSIN !! YARDIMINIZA İHTİYACIM VAR :farao::farao:

Başlık Birazzz karalama amaçlı değilmii sence_??
Memnun kalmadı isen marka ve modelini yazarsınn şikayetini dile getirisin olur biterr
Unutmaki o çok beğenediğiniz japonlar bile japon kalitesi altında çinde üretiliyorr bu sayede hepsini kapsamış oluyorsun
Hem hiç mi topikleri ziyaret etmiyorsun gir bak bakim mondial mr , mondial mc x, mondi mh drift , kanuni wind serisi,salcano wolf ,regal roptorun bazı serileri,kuba kb m ne idi o seri ,daha bir sürü var şuan aklıma bunlar geldi yüzlerce yorum var bak bakim 1 tane dahi şikayeti olan varmı. yok demekki 1 çinli modeli için tümm çinlileri kötülememk lazım
bu şeye benziyor hani türkiyede 1 motosikletli apache lik yapıyor ya diyer hepsi apachi olarak görülüyor işte ona benziyor

burak buna katıldı ;)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Bende çinli 200 cc'lik enduro motosiklet kullanıyorum.Ufak tefek sorunların sayısı bazen fazla olabiliyor ama seni asla yolda bırakmıyor.Arada naz yapan ama seni sevmekten vazgeçmeyen bir sevgili gibi :)

Artık Çinliler de belli bir kaliteye geldiler fakat geldikleri kalite en yazık ki hor kullanmaya çok dayanacak kadar değil.Eğer zor zorluyorsanız Çinli diye suç atmakta haksızsınız ama ben düzgün kullanıyorum, altımda ki motosikletin yapabileceklerini bilerek kullanıyorum diyorsanız siz haklısınız.Bence siz imkanınız varsa o motoru satıp Japon alın.Ama unutmayın Japon bozulmaz bozulmaz ama bir bozuldumu adamı hüngür hüngür ağlatır :)
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
benim motorumda çinli hemde mondialin en kötü die tabir edilen markasından 150 zc 6000 km de kullanıyorum istanbul içinde gitmedigim yer kalmadı yarı yolda bırakmadı bir kere kaldım oda km bakımında tamircinin yaptıgı hata yüzünden..ben şimdi istanbul trafiginde bu motorla 1 yıldır her yere rahatça gidiyorum yani benim motorum bana göre gayet güzel en kötü motor olsa bile..şimdi bu motor çinli diye nasıl kötüleyim 1 yıldır kahrımı çekio işe her gün gidip geliyorum zamandan tasarruf yapıyorum..otobüs ücret leri olmuş 1lira 8 kuruşş..gideiş geli 3 buçuk lirayı geçio ben o benzinle 3 defa gidip geliom işe..
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Benim çin malı motorum var, Ben motora 50km biniyosam motor da 10km bana biniyo :queen:
Sudan sebeplerle yolda kalıyorum ama sonuçta motor yürümüyo yani.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
çin malı motor tamam çok iyi değil ama bu kadar da kötü olmamalı.
4000 km de motorun pistonu değişmez değişmemeli. sesi birine gösterebilirsin ama her ustaya da kurcalatma yepyeni motoru.
sorunu anlamadım ben. arka lastik takozları dediğin en pahalı motorda 10 tl 20 tl birşey.
takozlar gidikse ses yapar. bilya da dağıtmış olabilir. değiştirirsin aylarca kafan rahat eder.
700 km de bir yağ değiştirmen bence gereksiz. buna harcayacağın parayla motorun diğer kısımlarını yaptırırsın.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Şimdi yukarıda bir arkadaşın dediği gibi çinliden çinliye fark var.
a) Kendi standartlarını getirip kendi mühendisi ile çinde üretim yaptıran firmalar ( çinde iş gücü ucuz diyerek maliyeti düşürmek amacı ile) ama yine de işçilerinin eğitimini ve haklarını ihmal etmeyen firmalar. Honda, yamaha, kawasaki gibi markalar.
b) Seri üretim kendisi çin ama markası istediğin olarak değiştirebilinen markalar ( işte küba, mondial, yuki, ramzey gibi örnekler çoğaltılabilir.)

Çinliden uzak duracaksın eğer öyle kullanıyor isen hele hele b şıkkındakilerden çok daha uzak duracaksın..
Tamirciye gittiğinde ( o kadar gidiyorsun) bari takozları da aradan çıkartsaydın da için rahat binseydin..

Bir de arkadaşım bu motosikletin kullanım kılavuzu yok mudur ? Kaç binde yağ değiştirilir bakıma girer yazmıyor mu ya da sen mi okumadın :silent:
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
eğer 2500 km de arka takozu dağıtıp 2170 km boyunca böyle gidiyosan çinli motorda değil sende sorun var demektir. Özellikle avatarında yapılan hareketleri yapıyosan o motorun sana bu kadar km dayanması bile iyi. Bende senin çinli diye kötülediğin markalardan biri olan MONDİAL MH 125 DRİFT var nisan da aldım ve kmsi şu anda 16790 km de. İstanbul'dan bi kere balıkesir ayvalık bi kerede bursa mustafakemal paşaya gittim döndüm. sıkıntım olmadı. ayrıca senin gibi 700 km de değil 2000 km de bir değiştiriyorum yağını.
yani kısacası eskiler ne demiş BAKARSAN BAĞ BAKMAZSAN DAĞ OLUR. sen motoruna bakarsan onu üzmezsen o da seni üzmez...
 
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
236
çinlinde sorun cıkmasın ıstıyosan dedıklerımı uygula..
1- Bozuk yollara hızlı gırme.
2- Kafa dıkme on amassorler patlar..
3 - Fazla devırlı gıtme orası burası gevser..
4- Ordan burdan ucma motorla cantlar yamulur..
5- Bu en onemlı sorun zaten cınlılerde tıtresım war bu tıtresım motorun zaten butun heryerının anasını aglatıyor..
Adam gıbı kullanırsan hıc bırsey olmaz yap degısımı harıcınde oke 6 aydır cınlı kullanıyorum baya cıleler cektım ama artık alıstım sorun cıkarmaması ıcın elımden gelen herseyı yapıyorum oke ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başlık açılmış birdahada bakılmamış bile
ne cevap ne yorum
okumaya değmez değil cevap vermeye
tekteker avatarını başta görsen okumam bile
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst