- Katılım
- 12 Ocak 2012
- Mesajlar
- 25
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar hepinize selam olsun öncelikle ben artık tamirciye gitmekten bıktım bununla ugraşıcak ne nakitim ne vakitim var motorumda ince tiss sesinde bir ses geliyor beni çok rahatsız ediyor acaba ne gibi sorunla karşılaşacagım ileride yağını her 700 km bir degiştiriyorum motorum daha 4670 km de acaba pistonumu degiştirmem gerek 2500 kmde arka jant takoslarını dagıttım 4600 km oldu yaptırmadım aşırı bir ses geliyor vites degiştirdigimde ne gibi sorunla karşı karşıyayım bu 2 sorun okadar korkutuyorki beni 80km hıza ulaştıgımda acaba diyorum arka lastik kilitlenirmi motoruma güvenemiyorum yardımıza gerçekten çok ihtiyacım var saygılarımlaa