Çin motorlarının km saati

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Benim motor 120 km de 3 km fazla gösterdi ybr ile kıyasladık hız olarakta 15 km fazla gösteriyor.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
arkadaşım sen 100 km ile 70 km yi motor üstünde iken anlayamıyorsan senin için yapılacak bişey yok. bende zhongsen 250 gs var.gps ile yaptıgımız ölçümlerde 1-2 km oynadı ve düşük gösteriyordu.sizde bir çinli düşmanlıgı almış başını gidiyor.2000 tl ye bir motor alıyorsunuz sonrada hayabusa performansı istiyorsunuz.begenmediysen git japon al kardeşim.TÜRK malı olmadıkdan sonra ha çin ha japon ha italyan nefarkederki.


Sana cevabı bu arkadaş vermiş.

Benim motor 120 km de 3 km fazla gösterdi ybr ile kıyasladık hız olarakta 15 km fazla gösteriyor.


Ayrıca sen motorundaki göstergeleride iptal et nasıl olsa sen biliyormuşsun gittiğin hızı.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Ayrıca sen motorundaki göstergeleride iptal et nasıl olsa sen biliyormuşsun gittiğin hızı.[/QUOTE]

Harbi sen benim ne demek istediğimi anlamamışsın zaten ybr ile gidilen 120 km lik mesafede
benim ki 123 km gösterdi ayrıca araba ile hız farkına baktım araba 60 km hız yaparken benim
gösterge 75 km-hız gösteriyordu şimdi anladın mı.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bundan 2 yıl önce benden arn varken ölçmüştüm zaten ilk bindiğimde faketmiştim fazla gösterdiğini gps cihazımla bi baktım 15km fazla gösteriyordu:cat:

pic0022nq3.jpg
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
735
harbiturk kardeşim senin kullandıgın bir motor varmı şu anda? kle 500 alacaktım gv 250 düşünmeye başladım demenden zaten nasıl bir motorcu oldugun çok net bir şekilde anlaşılıyor.nedemek istedigimi ustalar anladı inşallah sende anlamışsındır. bu forumda ota boka mesaj yazıp rütbemi alıyorsunuz nedir anlamadım.ybr 250 topigine yazdıgın cevabı da okudum bu ne yaman çelişki harbiturk ?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Harbi sen benim ne demek istediğimi anlamamışsın zaten ybr ile gidilen 120 km lik mesafede
benim ki 123 km gösterdi ayrıca araba ile hız farkına baktım araba 60 km hız yaparken benim
gösterge 75 km-hız gösteriyordu şimdi anladın mı.

Benim yazdıklarım senin için değildi senin yazını alıntı yaparak zontaya anlatmaya çalıştım

harbiturk kardeşim senin kullandıgın bir motor varmı şu anda? kle 500 alacaktım gv 250 düşünmeye başladım demenden zaten nasıl bir motorcu oldugun çok net bir şekilde anlaşılıyor.nedemek istedigimi ustalar anladı inşallah sende anlamışsındır. bu forumda ota boka mesaj yazıp rütbemi alıyorsunuz nedir anlamadım.ybr 250 topigine yazdıgın cevabı da okudum bu ne yaman çelişki harbiturk ?

Kafan basmıyorsa kendini fazla yorma yarın devam edersin zontacığım :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
radara yakalanmassınız işte fenamı:p şaka bir yana fazer bile fazla gösteriyor,bu kadar kafaya takmaya gerek yok
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar heğinizinki fazla gösteriyo benimkide az gözteriyo ne olcak şimdi.ben motorda 80 görürken yanımdaki arabada babam 90 görüyo..ibreyi kartondan 300 yapacam en azından ibreye bakınca neşelenirim.:p
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
98
HarbiTürk Sana. Dikkatle Okurmusun lütfen

Bende Mondial 125 AGk var. 2-3 Günde bir Tekirdağ'dan Malkara'ya gidiyorum. İki şehir arası 59 km. Benim motor en fazla 100 km yi görüyor. Motor senin hesabıba göre 75 km ile mi gidiyor. Böyle saçma sapan olurmu? Ben 85 km ie gidiyorum yani ben 60 km ile mitmiş oluyorum. Aptalca. O zaman boş kamyonlar düz yollarda 90 km ile gidiyor. Onları nasıl geçebiliyorum. Yada otobüsler beni neden çok yavaş geçebiliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
regresyon59 Ben bunu daha önce okumuştum tekrar yazmana gerek yoktu.

Hız ölçümü senin dediğin gibi yapılmıyor ama

İmkanın varsa gps cihazı ile deneyip neticeyi değerlendirmelisin.

Her motorlu araca göre hız göstergelerinde değişiklik mümkün en sağlıklı ölçüm şekli şimdilik gps.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Ok Harbi bende seni yanlış anladım kusura bakma sen yanlış anladın diye tekrar yazdım
Sana hız kontrolü için gps kullanımı konusunda katılıyorum en sağlıklı kesin çözüm.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
66
Çin işi motorlar

Arkadaşlar bende de çin malı dandik chopper vardı. Arkadaşımın CBR600F ile deneme yaptık. Onda dijital gösterge var bilenler bilir, inanmazsınız tam 20 km fazla gösteriyordu benim motor. Ve kısa sürede 16000 km yapabilmiştim. Aslında yapamadım onu da fazla hızlı döndürüyordu ve az gidip çok yazmış oluyordu. Hatta bazen 6 basamaklı sayacın en sağdaki değilde sağdan ikinci kısmı da dönüyordu kafasına göre :D saçma sapan şeyler ya. İbrede 130 gösterirken scooterlar vın vınnn vınnnn diye yanımdan geçiyordu artık depoyu yumruklamaktan depoda izler kaldı :D . Tabi elim hala ağrıyor o da ayrı. Neyse sağlam sayılabilirdi 1.5 senelik kullanıma göre ama saçma sapan şeyleri de yok değil. Heleki satmaya kalktığınızda farkı anlıyorsunuz. Daha doğrusu yeni bir kardeş edindiğinizi farkediyorsunuz. Ama o fiyata okadar kullanımı birbirine oranlarsak kendini 10 kere amorti ettiğini anlarsınız. Kısaca alacaksın dökülene kadar kullanacaksın.:queen:

Saygılar
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
98
regresyon59 Ben bunu daha önce okumuştum tekrar yazmana gerek yoktu.

Hız ölçümü senin dediğin gibi yapılmıyor ama

İmkanın varsa gps cihazı ile deneyip neticeyi değerlendirmelisin.

Her motorlu araca göre hız göstergelerinde değişiklik mümkün en sağlıklı ölçüm şekli şimdilik gps.


Hız ölçümü benim dediğim gibi yapılmıyormuş. Gidip uzman ekip mi getirmek lazım. Yada Polisten rica edip radar dan bir bakarmasın demek mi lazım. Yada gidip yüzlerce euro verip bir GPs mi almak lazım. Başka türle belirlenmiyor senin dediğine göre. Hem neden hız belirlemek için GPs alayım ki? Sana diyorum bak yol belli 59 km (Karayolları belirlemiş.Sence bu yanlıştır belki ama polemiğe girmem.). Ben bu yolu 40-45 dk da alıyorum. Neyi hesapalayım. Matematik denen bir şey var. Hız belli Ort.Hız=yol/zaman Gps gerek yok. Buradan ortalama hızım 80-85 olarak çıkıyor. Ben zaten hep o hızlarda seyrediyorum. Göstergenin gösterdiğine bu. Daha da gidiyor 100'e km kadar. Ama yapmıyorum o kadar hız. Senin hesabına göre ben 80-85 ile giderken gösterge 70-65 gösterse 50-55 dk sürer.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
GPS dediğin şeyin nasıl çalıştığından haberin varmı? En çok uydu yakalama GPS'in bile yanılma payı azda olsa hiç mi yk?
Hem neden hız belirlemek için GPs alayım ki? Sana diyorum bak yol belli 59 km. Ben bu yolu 40-45 dk da alıyorum. Neyi hesapalayım. Matematik denen bir şey var. Gps gerek yok.

Buda demektirki senin motorunun km saati doğru çalışıyor.

Neden ısrarla yazılanların sadece senin için yazılmış olduğunu düşünüyorsun.

Bu genel bir konu ve herkes bu konuyla alakalı deneyimlerini paylaşıyor.

Sende ölçme metodunu yazıp doğruluğunuda bildirmişsin işde bukadar.

:rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
15
anam ben de çin malı skygo aldım hiç bakmadım daha ibryee şuya buya
acaba almasa mıydım bilmiorum ama 2000 liraya bi chopper anca çin malı oluyo zaten :D
ya hızlı gitmicen yavaş gidicen keyfine bakıcan kaskını takıcan yollara akıcan gerisi yalan. ;)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
bizde jınlun vardı 1le 40 2yle 90 :D zuhaha hıza bakarmısınız inanılmaz soonra keşfettik titreyince bu alet şuurunu kaybediyo kardeşim yokuş aşagı 155 basmıs kendi söyledi ama imkansız.. ibre titredikce sacmalıyo bazen yukarı aşagı cıktıh-gı bile oluyo su şekilde 90dasınız birden 120 sonra yine asagı :D yani çinlerin kmsine güven olmaz bence coguda yanlıs
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
Arkadaşlar Yeter Artık şu çinli Motorlara çamur Attığınız Ne Yapsın Adam Maddi Imkan Bende Isterdim Bi Ses150 Lim Olsun Ama Olmuyo Napalım Olanla Yeteniyoruz Benimki Doğru çıktı ölçtük Bi Mondial 150 Hs Bide Bizim Mitsubishi L300 Ile Artık şu çinlilere Laf Söylemeyi Bırakalım
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Daha dun arkadaşın biri KUBA motorla 140 yaptıgını söyledi nerdeyse benim cbf le kapışacaktık. Ben benim motor daha radoşı tam yapılmamış okadar basmam montora dedim. -- benimki de daha acılmamış ve ben 140 yapıyorum dedi motoru da 650 km de idi benim motorda 910 km ye gelmişdi. birde arkadaş motoru benden yaklaşık 5 ay önce almış. Aranızda KUBA 150 lik kullanan veya kullanan kişiyi tanıyan arkadaşlar varsa buraya yazmalarını rica ederim. motosiklet. net adresini arkadaşa verecem girsin de görsün neyin ne oldugunu
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Benim Ramzey chopper'i değişik zamanlarda farklı motorlarla ölçtüm. Bmw 1200 rt, Bmw f650 gs, honda transalp ve suzuki 650 dl. Hepsinde de hemen hemen sonuçlar aynı çıktı. Hemen hemen diyorum çünkü aynı hızda giderken onlar benden 2-3 km daha fazla gösteriyordu. Dolayısıyla her çinli sizin söylediğiniz düzeyde hatalı km sayacına sahip değil. Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst