Çin işi motorlar
Arkadaşlar bende de çin malı dandik chopper vardı. Arkadaşımın CBR600F ile deneme yaptık. Onda dijital gösterge var bilenler bilir, inanmazsınız tam 20 km fazla gösteriyordu benim motor. Ve kısa sürede 16000 km yapabilmiştim. Aslında yapamadım onu da fazla hızlı döndürüyordu ve az gidip çok yazmış oluyordu. Hatta bazen 6 basamaklı sayacın en sağdaki değilde sağdan ikinci kısmı da dönüyordu kafasına göre

saçma sapan şeyler ya. İbrede 130 gösterirken scooterlar vın vınnn vınnnn diye yanımdan geçiyordu artık depoyu yumruklamaktan depoda izler kaldı

. Tabi elim hala ağrıyor o da ayrı. Neyse sağlam sayılabilirdi 1.5 senelik kullanıma göre ama saçma sapan şeyleri de yok değil. Heleki satmaya kalktığınızda farkı anlıyorsunuz. Daha doğrusu yeni bir kardeş edindiğinizi farkediyorsunuz. Ama o fiyata okadar kullanımı birbirine oranlarsak kendini 10 kere amorti ettiğini anlarsınız. Kısaca alacaksın dökülene kadar kullanacaksın.:queen:
Saygılar