- Katılım
- 28 Tem 2007
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
baslıktan anlasılacagı üzere cin malı bi scooterim var ve 5-6 lt benzin ile 100-120 km yol yapıyorum sehir ici. 150 cc kullandıgım, daha önce honda activa kullanmıstım yine sehir ici 6 lt benzin ile 250 km yol yapıyordu, arada ucurum var. simdi asıl mesele benim icin az yaktırmak, performans düsüklügünün hic önemi yok. elimde imkanım var, yardımlarınızla karbüratör degisimi yapabilirim. malum honda activa yada beat türü bi motorun karbüratörünü takmayı düsündügümden arada 50 cc bi fark olusucak önemli degil bendeki motor cok agır degil kilo bazında ve genelde tek binerim. asıl önemli olan böyle bi durumda az benzin cok hava yada yetersiz benzin-hava karısımı vs. durumunda motoru kucaklayabilirmiyim, yoksa amacıma ulasabilir miyim? (arakadaslar konu acmadan arastırdım böyle bi konuya rastlayamadım, yanlis yerede actıysam görevli arkadaslardan ricam konuyu tasıyıversinler.)