- Katılım
- 7 Tem 2005
- Mesajlar
- 1,561
yessss. kardeşler çin malı ama işinizi görüyormu... ayağınızı yerden kesiyormu... son olarak seyahat ederken yüzünüzde rüzgarı hissediyorsanız.. bişmiştir olay... çin-japon-kore-tayvan fark yapmaz motordan beklentin ne ise paranı ona yatır.. adam senin üzerine atlayıp motorumu alacaksın diye debelen miyo diğmi... bende ASYA 150T1 kullanıyorum... 08.04.06 tarihinde servise gittim aman aman aman bir alakasızlık bir alakasızlık öldüm... karar verdim kendim tamir yapcam bu alaeti... alacam takım taklavat... belki işi ileri götürürüm servis falan açarım diyomuşum:queen: