Çin malı satanlar bunuda yaptı!!!!

Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
yessss. kardeşler çin malı ama işinizi görüyormu... ayağınızı yerden kesiyormu... son olarak seyahat ederken yüzünüzde rüzgarı hissediyorsanız.. bişmiştir olay... çin-japon-kore-tayvan fark yapmaz motordan beklentin ne ise paranı ona yatır.. adam senin üzerine atlayıp motorumu alacaksın diye debelen miyo diğmi... bende ASYA 150T1 kullanıyorum... 08.04.06 tarihinde servise gittim aman aman aman bir alakasızlık bir alakasızlık öldüm... karar verdim kendim tamir yapcam bu alaeti... alacam takım taklavat... belki işi ileri götürürüm servis falan açarım diyomuşum:queen:
 
Katılım
21 Haz 2005
Mesajlar
103
benim modial kt 125 9 bin kmye dayandı eşşek gibide biniyorun 1-2 arıza yaptı oda tamamen benim hatam ben çok memnunum motoruma laf soyletmem
ne kadar ekmek o kadar köfte...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Çin malı düşmanları bu ucuz telmaşa uzakdoğu üretimlerinin kendilerine faydaları olduğunu görmüyorlar. Kaliteli bir bisiklet fiyatına satılan telmaşa Çinliler ne kadar inkar edilirse edilsin herkese fayda sağlıyor. Ben artçısı olduğum mondial125kt den çok memnunum sağol ''uurdeindonducu'' :cherry:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
yilmazelektrik' Alıntı:
40 milyara megan 2 alanlar vardı 2004 te şimdi 29 milyara alıyorlar buna ne demeli.


o kunuyu hiç karıştırma çok fena bi olay renonun yaptıgı:farao: :)

bu sahibinden.com da çok enteresan insanlar var zaten sıfır fiyatından daha fazlaya satmaya çalışıyo adamlar 2.el piyasasında şukadarını söliim ölü iken sakın olaki yüksek fiyata ötv çıktı die motor almayın yoksa herkes motorunun fiyatını artırır ötv ile 2.el motorun fiyatını artırmanın ne alemi var çok saçma motorun fiyatı artmamış sıfır alırken ki vergisi artmış oyüzden köküne kadar pazarlık edin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst