- Katılım
- 8 Kas 2005
- Mesajlar
- 328
- Konu Yazar
- #1
Bir talizsizlik ve bilgisizlik sonucunda çin malı alan arkadaşlar,servis kalitesizliği ve ilgisizliğinin yanında,motorlarında 5 para etmezliğini sanırım son 1 senedir yaşamıştır.
bunlara ek olarak şimdide bu çin malı satan firmaların fiyatlarını düşürmesinden etkilenecektir.Bu gün öğrendimki Asya motor motor satış fiyatlarını düşürmüş...2450 + plaka olan Asya T-1 modeli 2150 + plaka olmuş....pazarlık sonucu sanırım 2050 + plaka masrafları olarak satarlar...ne demek oluyor bu...ben motoru satıp kurtulmaya çalışırken (1750 istiyordum) şimdi satmak hayal oldu..sanırım 1500 a birini bulursam şanslıyım...zararım en az 1500 YTL ...yaptığım masrafları düşünürsek....bu olacak işmi yaa....bizim ne suçumuz vardı okadar para verirken..kime satıcam şimdi bunu????
Çin malı motor almayın arkadaşlar..böyle tutum içerisinde olan insanlar yarın öbürgün satmıyoruz artık biz parçada yok teknik serviste yok demezler mi?Derlerse ne yapabiliriz?
Çok kızgınım.........
bunlara ek olarak şimdide bu çin malı satan firmaların fiyatlarını düşürmesinden etkilenecektir.Bu gün öğrendimki Asya motor motor satış fiyatlarını düşürmüş...2450 + plaka olan Asya T-1 modeli 2150 + plaka olmuş....pazarlık sonucu sanırım 2050 + plaka masrafları olarak satarlar...ne demek oluyor bu...ben motoru satıp kurtulmaya çalışırken (1750 istiyordum) şimdi satmak hayal oldu..sanırım 1500 a birini bulursam şanslıyım...zararım en az 1500 YTL ...yaptığım masrafları düşünürsek....bu olacak işmi yaa....bizim ne suçumuz vardı okadar para verirken..kime satıcam şimdi bunu????
Çin malı motor almayın arkadaşlar..böyle tutum içerisinde olan insanlar yarın öbürgün satmıyoruz artık biz parçada yok teknik serviste yok demezler mi?Derlerse ne yapabiliriz?
Çok kızgınım.........