Çin malı motorlara her fırsatta laf atanlara duyurulur

Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
wooww 12.000 km hala tık yok ( ne olması gerekiyoduki? ) anlamısda değilim hala bu ve buna benzer konusma yapanları heralde bisey olmaması lazım, kötü motor yoktur kötü kullanıcı vardır.

Oduncu : Sen Adapazarı'nın neresindensin ben kamışlı köyündeyim :)

Söğütlü hocam karasuya giderken beklerim. Oduncu de motorcude gösterirler.
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
102
En ucuzu, pahalıya satıp yüksek kar kazanmak isteyen firmalar yüzünden böyle oldu, 100-500$ a toptan alınan motorlardan bahsediyorum, bunlar burada 5-10 kat karlarla satıldı, gerçekten üzülünecek bir durum. kendi kendimizi kazıklıyoruz.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
En ucuzu, pahalıya satıp yüksek kar kazanmak isteyen firmalar yüzünden böyle oldu, 100-500$ a toptan alınan motorlardan bahsediyorum, bunlar burada 5-10 kat karlarla satıldı, gerçekten üzülünecek bir durum. kendi kendimizi kazıklıyoruz.

aynı şeyi Honda Yamahada yapıyor ama bu markaya daha bi kazık yiyoruz göz göre göre...bence çin mallarının kar marjı dğerlerine göre daha yüksek...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
6 ayda 10.000km yaptım. sadece gaz teli ve debriyaj balatası değiştirdim. o da ilk vitesli motorum olmasından dı sanıryorum. çinlişlerin en kötü 2 negatif yönü var :

1- servis
2- geç ivmeleniyor.

allah şimdilik çinlilerden razı olsun...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ben kesinlikle bu yorumlara katılmıyorum heleki çin motorlarına çinliler bu ülkenin bir numaralı baş belasıdır arkadaslar nedeni açık ucuz kalitesiz ucuzlugu neden dezavantaj motora herkes biniyor bilende bilmeyende motorcu olanda olmayanda sayelerinde kazalar tırmanışa geçti burda her gün birisi bu mallar yüzünden hayatını kaybediyor birkez fren yetenekleri çok kötü yol tutuş berbat hele viraj yeteneklerini saymıyorum bile denemek için biçogunada bindim!kullandım gerçekten beni hiç bir yönüyle cezbetmedi ben çin malı kullanan arkadaşları hiç bizaman aşşalamam ama buradaki herkes motorcu ya olmayanlar??belki bende çin malı kullanıyorum ama honda belli bir dizi testler yapılıyor bu motorlara insan arkasındaki markaya güveniyor. ya çinliler hangi mühendis hangi proje hangi tasarım özellikleriyle yapılıyor bu motorlar..???????:farao:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
slm

Çin motoru alanlar, her an yolda kalma (hatta yolda dağılma) tehlikesini bilerek alsınlar :pr: Ucuz etin yahnisi bu kadar oluyor :pale:

ben böyle yahniye bayılırım,1,5 yılda 101000 km 15 türkiye turu (iki motorla) mondıal 125 mt:71000 km
jonvay,motoran,barakuda 150 cc:30000 km

91Small.jpg


189Small.jpg





 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ümmet abi olayı noktalamış bir kişi olarak son sözü söylemiş zaten.

bence onun resimleri bu konuda yoruma yer bırakmıyor. zaten az sonra gelir de yazar dedimdi. :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
syht

ben kesinlikle bu yorumlara katılmıyorum heleki çin motorlarına çinliler bu ülkenin bir numaralı baş belasıdır arkadaslar nedeni açık ucuz kalitesiz ucuzlugu neden dezavantaj motora herkes biniyor bilende bilmeyende motorcu olanda olmayanda sayelerinde kazalar tırmanışa geçti burda her gün birisi bu mallar yüzünden hayatını kaybediyor birkez fren yetenekleri çok kötü yol tutuş berbat hele viraj yeteneklerini saymıyorum bile denemek için biçogunada bindim!kullandım gerçekten beni hiç bir yönüyle cezbetmedi ben çin malı kullanan arkadaşları hiç bizaman aşşalamam ama buradaki herkes motorcu ya olmayanlar??belki bende çin malı kullanıyorum ama honda belli bir dizi testler yapılıyor bu motorlara insan arkasındaki markaya güveniyor. ya çinliler hangi mühendis hangi proje hangi tasarım özellikleriyle yapılıyor bu motorlar..???????:farao:

iki ay içinde cbf 600 ve 1000 cc honda motorlarla 3 arkadaşım hayatını kaybetti,kaza çinlidede oluyor japondada.yüksek cc motorları sadece seyrederim.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
valla benim motor çinlimi bilmiyorum ama eğer öyleyse bende çok memnunum.2 ayda 3000 km yol yaptım.canavar gibi maşallah.bide türkiye min yolları bu kadar bozuk olmasa bu motorlar çoookkk yol alır çokk...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motora değil kullanana bakmak gerekir.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
valla benim motor çinlimi bilmiyorum ama eğer öyleyse bende çok memnunum.2 ayda 3000 km yol yaptım.canavar gibi maşallah.bide türkiye min yolları bu kadar bozuk olmasa bu motorlar çoookkk yol alır çokk...

motorun çinli:cat: ama hakikaten güzel bi motor aynısı bende var bendeki asya yalnız.. bu konu daha önce çok konuşuldu ama ümmet abi noktayı koymuş zaten... dediklerine katılıyorum..bende tamircilerde çinliden çok japon görüyorum nedense...:queen::queen: tabi bu konuda kullnıcınında büyük rolü var...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
bencede adam gibi kullanılırsa randımanlı olabilir.Fakat benim kızdığım nokta çok çok ucuza mallettikleri motorları bize çok faiş fiyatlara satmaları.Çinde 200-300 milyona satılan motor bize 3 milyara geliyor?:silent:

bu arada cihan fotograflar herşeyi anlatmış,paylaşman güzel olmuş.Senin gibi motorcuların artması dileğiyle
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2007
Mesajlar
3
ben de çinli kullanıcısıyım mondial 110 ft hergün işe gittiğim gibi hafta sonları da dağ tape gezerim üstelik antalyda yaşıyorum çok sıcak ama hiç sorun yok.neden çünkü motoruma bakıyorum.Atın yemini vermesen bakımını yapmazsan ölür.13000 deyim devam.(bu arada oldukça az yakıyor 100km/2lt):cat::p
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ümmet abi cidden bu kadarda sert cevap olmaz .. çok güldüm yaa.

birileri çook kızmışşş:)yoksa banamı öle geldi??

iki ay içinde cbf 600 ve 1000 cc honda motorlarla 3 arkadaşım hayatını kaybetti,kaza çinlidede oluyor japondada.yüksek cc motorları sadece seyrederim.

iyide abi yüksek cc nin lafı geçmediki burada ama senide taktir etmemek elde değil bukadar yolu heleki mondial gibi bi markayla yapabilmen (çinlileri hala savunan varsa şikayetim var com gibi siteleri bi ziyaret etmelerini öneririm saygılar):bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
çin malı motorların kalitesi tabiki düşük ve bizler bunları bilerek alıyoruz asılsorun bu motorları ithal edip 2 sene garanti verdikten sonra sattıkları motorların arkasında durmayan firmalar .olan her türlü arızayı kullanım hatası diyerek bizlerin üstüne atıyorlar .benim motorun fren kapağı evden 200 mt.mesafede 30 km süratle frene basmamla parçalandı ve firma bunun kullanım hatasına sokarak garanti kapsamtnda tamirine yanaşmıyor
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
nurgül ablacım bir arkadaşımın aracılığı ile bu kadar mesajdan sonra topiğinize yazma gereği duydum :cherry:

çünküüüüü aynı asyanın kullanıcılarıyız. sizin km daha çok ama ben de ilk göz ağrım olduğu için çok ama çok memnunum :bounce:

değiştirirsem de sırf vitesli motosiklete geçmek için değiştiririm oğlumu. aksi taktirde laf yok bizim makinalara :cat:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
375
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
12.000 km değerlendirme içi yeterli değil
dayanıklılık için bir 40-50.000 deneyelim ondan sonra konuşalım....
çinli ile 8000 km (onun yalancısıyım) yol yaptım çok şikayetim olmadı, o paraya mucize gibi birşeydi....
şimdi yakın akrabalarından birisi ile takılıyoruz. onda da bir sorun yok....
başlangıç motoru olarak çok iyiler ama ciddi anlamda yol yapma düşüncesi içine girdiğinizde soru işaretleri oluyor. çok büyütmemek çok da yerden yere vurmamak lazım, nihayetinde çok beklenti içinde olmak hayal kırıklığı yaratıyor, belki de memnuniyetsizlik dile getiren arkadaşların çoğu beklentilerinin yüksek olmasından dolayı hayal kırıklığı yaşayan gruptandır (bir motorun 1 hafta arızasız gitmesini istemek büyük bir beklenti değildir). bunun dışında kullanıcı hataları, servis hataları ve montaj hatalarını da eklerseniz bence bir çok makinanın yürümesi bile mucize....
neyse saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst