Çin İşi Karşılaştırma ( Öncelikle Lütfen Açıklamayı Okuyun)

Hangisiyle Başlardınız?

  • Salcano Wolf

    Oy: 31 70.5%
  • Mondial Mc Roadracer 125

    Oy: 5 11.4%
  • Mondial Mh Drift 125

    Oy: 8 18.2%

  • Kullanılan toplam oy
    44
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Mondi-al Yolda K-al. Kımse kusura BAKMAsın. Tamam bütçe önemli parası olmayan ne etsın dıye çıkışan üyelerimiz olabilir. ama JAPAN'dan Şaşmayacan Baba. 1 sene daha bırıktırcen para sabır azım edecen iyisini almaya bakacaksın. 2 sene bekledım CBR125 i almak ıcın. Allaha şükürler olsun bakımını ayarını yaptık sıkıntısız yolda koymayacak mantıqı ve güveni ile her yola cıkıyorum.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
O motorun ne şekilde zorlandığı bilgisini almadan motora çamur atmam ben olsam. Forumdaki MCX kullanıcıları içerisinde böyle bir olayla karşılaşan birini hiç okumadım. Wolf yine de MCX'ten iyidir tabi. Geçen gün yanlışlıkla bayi diye servisini aradım, aramışken de Wolf'u sordum nasıl diye, eleman tek bir mekanik arıza bile vermediğini söyledi. 2700 TL'lik bir motor için mükemmel bir sonuç.
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
O motorun ne şekilde zorlandığı bilgisini almadan motora çamur atmam ben olsam. Forumdaki MCX kullanıcıları içerisinde böyle bir olayla karşılaşan birini hiç okumadım. Wolf yine de MCX'ten iyidir tabi. Geçen gün yanlışlıkla bayi diye servisini aradım, aramışken de Wolf'u sordum nasıl diye, eleman tek bir mekanik arıza bile vermediğini söyledi. 2700 TL'lik bir motor için mükemmel bir sonuç.

Ybr 4.500 sa Wolf 2.500 yahu aradaki fiyat farkına bak para sokakta bulunmuyor arkdşlr
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
salcanonun sitesinden baktığım kadarıyla bir fiyat göremedim fakat bayilerine ulaşabildim. acaba fiyatlar bayiden bayiye farklılık gösterir mi yoksa sabitmidir? bilgisi olan var mı?
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
O motorun ne şekilde zorlandığı bilgisini almadan motora çamur atmam ben olsam. Forumdaki MCX kullanıcıları içerisinde böyle bir olayla karşılaşan birini hiç okumadım. Wolf yine de MCX'ten iyidir tabi. Geçen gün yanlışlıkla bayi diye servisini aradım, aramışken de Wolf'u sordum nasıl diye, eleman tek bir mekanik arıza bile vermediğini söyledi. 2700 TL'lik bir motor için mükemmel bir sonuç.

150 mc topiğinden aldım bu videoyu detayları oradan öğrenirsin bi oku bakalım, motosiklet zorlanmış mı kullanıcısına sor derim, demek ki forumu iyi takip etmemişsin ;)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
O krank kolunu mondiale hediye etmek lazım. Münasip bi tarafına.
Bende wolf alırken çok düşündüm. Bu çinli beni üzermi? Eskide olsa honda satılıp bu alınırmı diye. Gözümü kararttım, 2 ci el 3 yaşında wolf aldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Konfor, az yakıt, sorunsuz, gidişide fena değil. Daha ne olsun?0
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
O krank kolunu mondiale hediye etmek lazım. Münasip bi tarafına.
Bende wolf alırken çok düşündüm. Bu çinli beni üzermi? Eskide olsa honda satılıp bu alınırmı diye. Gözümü kararttım, 2 ci el 3 yaşında wolf aldım. Kesinlikle tavsiye ederim. Konfor, az yakıt, sorunsuz, gidişide fena değil. Daha ne olsun?0
Honda titandaki tadı bunda alamamıssındır hec bosuna konusma adem abi:)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
şimi o konuya gelince, elimde 2005 titan es var. Arada stresimi onla atıyorum :) :cat:
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Wolf iyidir ;) Bende drift ile wolf arasında gittim geldim.Sağolsun fat280 (fatih) dedi salcano al.Gittim sıfır salcano aldım.Gayette memnunum
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bende 100'lük mondial cub var, tarlaya bile sürüyorum. Yeni sürülmüş çamur deryası tarlada bile gidiyo. dün cross yaparken çamurdan geçemedim suya düşürdüm egzoz yarısına kadar su doldu ama hala çalışıyordu :cherry:
img00180201210261440.jpg

Motoru 1500km'deyken vites keçesinden yağ sızdırıyo diye bi kere servise götürdüm, adam böyle zorlarsan bu motor elinde kalır dedi ama 9 bin km'ye geldi taş gibi hala :)
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
S1000rr da motor kitliyor hemde rodajda bmw de almayalım ?

hmm doğrudur 80-90 ile BMW kullanıcısı motoru kilitliyordur. Hem ben hiç görmedim BMW'yi alıp kitleyeni, arada dağlar kadar fark var. 80-90 ile giderken motor krank kırıyorsa herşey boştur.

Titanlar da öyleydi zaten sıfır alındığında krank kırıyordu.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
O kadar kullanıcı içerisinde sadece bir kişide olmuşsa ya kullanıcı hatasıdır ya da gerçekten şansızlıktır. Artık tek vakaya bakıp tüm markayı karalama alışkanlığımızı bıraklaım. CBF150 yağ eksiltiyor diye bütün Honda'lar yağ eksiltiyor sananlar var forumda...
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Bir motosikleti alırken işim şansa kalacaksa almam olur biter, karalama değildir bu.. Bu saatten sonra çan çin çon almam zaten bende çektim çekeceğim kadar.. Cbf 150 ler yağ yakmaktadır. ve sayısı da birkaç kişiden ibaret değildir. Ybr alırım tepe tepe kullanırım.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
hmm doğrudur 80-90 ile BMW kullanıcısı motoru kilitliyordur. Hem ben hiç görmedim BMW'yi alıp kitleyeni, arada dağlar kadar fark var. 80-90 ile giderken motor krank kırıyorsa herşey boştur.

Titanlar da öyleydi zaten sıfır alındığında krank kırıyordu.
Ömrümün yarısı titan üstünde geçti, bugüne kadar krank kırmış titan hiç görmedim :silent: kitlemiş desen tamam derim ama yok öyle bişey. Siz nasıl gördünüz?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
125 cc lerde krankı en sağlam motor honda cg ler ve titanlardır. Onada çamur atılırsa geri kalan bütün motorlar tırt tır :santa: titanımmmm. Özledim. :rendeer:
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bende salcano önerebılırım mondıal 150 mc vardı suruş konforu olmaıdıgı ıcın sattım salco aldım tıkır tıkır iş göruyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst