Çin İşi Karşılaştırma ( Öncelikle Lütfen Açıklamayı Okuyun)

Hangisiyle Başlardınız?

  • Salcano Wolf

    Oy: 31 70.5%
  • Mondial Mc Roadracer 125

    Oy: 5 11.4%
  • Mondial Mh Drift 125

    Oy: 8 18.2%

  • Kullanılan toplam oy
    44
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Evet arkadaşlar başlıktan da anlaşılacağı gibi bütçesi kısıtlı motor almaya hevesli öğrenci bi kardeşinizim. Malum öğrenciyiz bütçe kısıtlı ama motor almakta lazım. Arada kaldığım 3 motor var. Salcano Wolf , Mondial Mc Roadracer 125 veyaMondial Mh Drift 125. fakat boy 1.90 olunca drift biraz daha küçük kalıyo diğerlerinden. Salcano ve mcx biraz daha iri olduğu için öncelikliler. Şimdi siz olsanız hangisini tercih ederdiniz ve neden?
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
1,039
Az daha beklemeni öneririm Mondialin ismini sevmiyorum :queen::queen: Çinli alacağına Cbf 150 al başım ağrımaz Çinlilere bulaşıp macera arama kendine varsın geç olsun ama tam olsun :):)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
cbf ten ziyade apache veya ybr isterim :) cbf yağ yakıyo falan diyolar soğuttular beni cbf ten :( aslında çok beğeniyodum o motoru. Ayrıca fiyatı da yüksek diğerlerinden :/
 
Katılım
12 Eki 2011
Mesajlar
109
Motosiklet kullanmaya yeni başlayacaksanız kros alın derim.. düşmeye en uygun motosiklettir bunlar ;) ayrıca araziye çıkma ve keyifle kullanma şansınızda olur.. kros motorlar görsel olarakta diğer motorlara nazaran ilgi çekicidir. Bütçenize uyarsa Kuba str 250 çok hoş bir motor...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-str-250-2011-2350-km-mukemmel-102611838/detay

Hyosung RT 125'te alınabilecek motorlardan..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-emsalllerinden-farkli-temiz-hyosung-rt-125-103165929/detay

Sizin seçeneklerinizden Mondial Mh Drift 125 en hoş gözükeni...
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Motosiklet kullanmaya yeni başlayacaksanız kros alın derim.. düşmeye en uygun motosiklettir bunlar ;) ayrıca araziye çıkma ve keyifle kullanma şansınızda olur.. kros motorlar görsel olarakta diğer motorlara nazaran ilgi çekicidir. Bütçenize uyarsa Kuba str 250 çok hoş bir motor...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kuba-str-250-2011-2350-km-mukemmel-102611838/detay

Hyosung RT 125'te alınabilecek motorlardan..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-emsalllerinden-farkli-temiz-hyosung-rt-125-103165929/detay

Sizin seçeneklerinizden Mondial Mh Drift 125 en hoş gözükeni...
istanbulda yaşadığım için arazi veya toprak yol bulmak gibi bi şansım yok şehir dışına çıkmadıkça :) bi ağaç bile göremez olduk nerdeyse... Bu motorlar asfaltta kullanıma uygunmudur ? dönüşlerde yatabilirmiyim beni zorlar mı mesela?
 
Katılım
12 Eki 2011
Mesajlar
109
Krosları kullanmanın zevki ayrı, bende şu an hyosung GT250 Comet var ve çokta keyif alıyorum.. ancak motosiklet kullanmayı öğrendiğim motor olan 150'lik ramzey krosumda duruyor. Krosta daha özgür bir kullanım var, tabii titreşim mevcuttur ancak beni rahatsız etmiyor.. dağ taş, tepe, çakıl, çamur, bayır vur vurabildiğin kadar.. çok farklı bir tat.. ayrıca istanbul'da bile olsanız gidilecek yerler bulabilirsiniz. Kartal-Yakacık tarafında aydos var, karşıda belgrat ormanları, kilyos yolu, ayrıca küçükçekmece tarafları, çatalca vs...
Krosunuzu yatırma konusuna gelince elbette ve de belki de daha rahat bir şekilde...
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
bu kadar kullanılmasında vardır mutlaka bişey bi farklılığı bi güzelliği. ama nedense boy bakımından bana en uygun motor olmasına rağmen hiç dikkatimi çekmiyo :pale:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
öğrenci hayatının gereksinimi=masrafsız hayat
bu yüzden ybr ya da salcano wolf. öğrenciysen ve motor ustalarına özel bir sempatin yoksa çinliden uzak dur.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
git sıfır salcano wolf al. Konforlu, titreşimsiz, az yakan bi motor. Fazla açıklama yapmıcam ama alırsan pişman olmazsın okadar söylüyem.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
tabi ki ybr menşei
tabi ki salcano
ben bu üç motorun aynı cümlede kullanılmasına bile karşıyım :queen:
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
583
tam benim durumumda olan bi arkadaş. ben de o saydığın motorlara bakıyordum. diğer motorlardan Salcanonun tek eksiği son hızı.100 ü fazla geçmiyor:)
onun dışında seni üzmeyecek bi motor. deposunun büyük olması sebebiyle de daha heybetli duruyor.:)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
2 kişiyle 105 civarı düzde. Tek kişi 100 ü rahat geçiyor. Benim için yeterlidir. 10 km daha hızlı gitçem diye her 100 km de artı 1 litre harcayamam. Bana wolf yeterli geldi. Benim fikrim.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Kendim de bu aralar motor baktığım için cevap vereyim: İkisi arasında benim tercihim Salcano olur. Çok daha rahat bir motor ve daha az yakar. MCX'in ise performansı dışında bir avantajı yok. Seçeneklere ben de Lifan Discovery'yi ekleyeyim. Sanırım benim tercihim o olacak, bugün canlısını gördüm ve çok beğendim.

Bak bu ilanda gerçekten iyi fiyat vermişler. Ben aradım ama telefona cevap vermediler :

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...kurban-kampanyasi-ucerlerden-101160079/detay/
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
benim ybr menşei motosikletimle salcano wolf aynı
hızı max 115 tek kişi
iki kişi 110 105 arasında değişiyor
10 km fazla basıcak diye boşu boşuna hurdalara paranızı kaptırmayın derim
2.5 litre yakıyor her yönüyle cok iyi bizim motorların
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
benim ybr menşei motosikletimle salcano wolf aynı
hızı max 115 tek kişi
iki kişi 110 105 arasında değişiyor
10 km fazla basıcak diye boşu boşuna hurdalara paranızı kaptırmayın derim
2.5 litre yakıyor her yönüyle cok iyi bizim motorların
ne yani şimdi bizim motorumuz hurdamı ??
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Kısıtlı bütçeye alınacak en rahat ve masrafsız motor Salcano :cat: hatta kısıtlı olmayan bütçeye bile :)
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
492
wolf a diğer ikisi bence rakip olamazlar .wolf kendini kanıtlamış bi makina sonuçta öbürleri sürprize açık...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst