Jet fadıl ile kıyaslayanlar olmuş. Tamam modern çağı kullandı eyvallah ama, f1 de schumacher ne ise bu alemde de Fadıl reyiz odur...
Baksana şu klasa;
[url]https://i.hizliresim.com/kOavDv.jpg[/url]
yahu mouse tıklayarak çiftçilik mi olur be, ne diyeceğimi bilemiyorum.
Katılıyorum. Fadıl bu işi bir kez de yapmadı hem, yıllar içerisinde düzenli olarak istikrarlı şekilde devam etti
İnanmayanlar şu linkten detayları izleyebilirler: Linkkkk
Bu tosunun daha çok fırın ekmek yemesi lazım. Ama sağlam para kaldırdı, orası kesin.
İleriki yıllarda çiftlikbank maldiv şubesini açarsa, o zaman kıyas yaparız :mrgreen:
Hayvancılık nasıl lar etmiyor hacı burada az parası olan 2-3 tane almaya bakıyor
abi ben elemanın tipi görünce dedim ki bu işi bu tezgahlamış olamaz, başka birileri daha var. Hatta jet fadıl bile çıkabilir.
Dikkat ediyorumda çarpanlar hem milli duygular diyor çarpılanlarda aynı şekilde. Bu sığırcık iyi süsmüş bizim güzel gözlülerimizi.
tak tak Sedat geliyor aklıma hep.
https://www.youtube.com/watch?v=qUxdkhyti3A
https://www.youtube.com/watch?v=bgemervbgGs&t=50s
Bana birkaç kişi bu sistemi sordu zamanında, araştırmıştım, sakın bulaşmayın dediydim. Bu ufak tosuncuk sadece bir piyon zaten. Arkasındaki yazılım firması aynı tezgahı birçok 3. dünya ülkesinde devam ettirmekte farklı isimlerle.
Yani bu eleman Türkiye şubesinin yüzü seçilmiş sadece. Yolda 1 TL istese vermeyeceğim, okeyde masada 3 kişi kalsak 4. olarak almayacağım herife millet kredi çekip, arabasını satıp para yatırmış ya, vallahi aklım almıyor
Efsane diziydi bizimkiler, her bir karakter ayrı eğlence. Vay bee, geçmişe gittim birden...