Çiftlik Bankın Patlaması..

Katılım
30 Kas 2015
Mesajlar
359
Şu sahibi olan çocuğun tipini görünce zaten insanın para veresi gelmez, tipe bak çay demle, resmen suratından yavşaklık akıyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Aboooo... Allah'ın 99 ismi ve Kudüs'le başlayıp, "kahrolasıca dış güçlere karşı ekonomi mücadelesi veren, 27 yaşında Anadolu'nun bağrından kopup gelmiş delikanlı" diye devam etmiş...

Bu en azından dolandırıp gitmiş. Bi de aynı argümanlarla senelerdir dolandırmaya devam edenler var. Keşke onlar da zulaladıkları milyarlarla kaybolup gitseler... Zararın neresinden dönülse kâr.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Helal olsun demekten kendimi alamıyorum. Devir teknoloji devri, iletişim olanakları üst düzey, bilgiye ulaşmak daha kolay, en azından sosyal medya diye bir icatla hemen hemen herşey ortaya dökülüyor,
Tüm bunlara rağmen adam hala yolabileceği bir sürü keriz bulabiliyor. Kafa çalışıyormuş.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Kaçmamış,Uruguay'dan Uruguay Tavuğu alıp gelecekmiş.:p
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Jet fadıl ile kıyaslayanlar olmuş. Tamam modern çağı kullandı eyvallah ama, f1 de schumacher ne ise bu alemde de Fadıl reyiz odur...

Baksana şu klasa;

 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Jet fadıl ile kıyaslayanlar olmuş. Tamam modern çağı kullandı eyvallah ama, f1 de schumacher ne ise bu alemde de Fadıl reyiz odur...

Baksana şu klasa;

[url]https://i.hizliresim.com/kOavDv.jpg[/url]

Katılıyorum. Fadıl bu işi bir kez de yapmadı hem, yıllar içerisinde düzenli olarak istikrarlı şekilde devam etti :)

İnanmayanlar şu linkten detayları izleyebilirler: Linkkkk

Bu tosunun daha çok fırın ekmek yemesi lazım. Ama sağlam para kaldırdı, orası kesin.

İleriki yıllarda çiftlikbank maldiv şubesini açarsa, o zaman kıyas yaparız :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
Dikkat ediyorumda çarpanlar hem milli duygular diyor çarpılanlarda aynı şekilde. Bu sığırcık iyi süsmüş bizim güzel gözlülerimizi.

tak tak Sedat geliyor aklıma hep.


 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
dombili kaçmadı. nadasa bıraktı. birkaç sene sonra bir şekilde geri gelir ve silkelemeye kaldığı yerden devam eder.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Katılıyorum. Fadıl bu işi bir kez de yapmadı hem, yıllar içerisinde düzenli olarak istikrarlı şekilde devam etti :)

İnanmayanlar şu linkten detayları izleyebilirler: Linkkkk

Bu tosunun daha çok fırın ekmek yemesi lazım. Ama sağlam para kaldırdı, orası kesin.

İleriki yıllarda çiftlikbank maldiv şubesini açarsa, o zaman kıyas yaparız :mrgreen:

abi ben elemanın tipi görünce dedim ki bu işi bu tezgahlamış olamaz, başka birileri daha var. Hatta jet fadıl bile çıkabilir.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
XPjdoj.png
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
abi ben elemanın tipi görünce dedim ki bu işi bu tezgahlamış olamaz, başka birileri daha var. Hatta jet fadıl bile çıkabilir.

Bana birkaç kişi bu sistemi sordu zamanında, araştırmıştım, sakın bulaşmayın dediydim. Bu ufak tosuncuk sadece bir piyon zaten. Arkasındaki yazılım firması aynı tezgahı birçok 3. dünya ülkesinde devam ettirmekte farklı isimlerle.

Yani bu eleman Türkiye şubesinin yüzü seçilmiş sadece. Yolda 1 TL istese vermeyeceğim, okeyde masada 3 kişi kalsak 4. olarak almayacağım herife millet kredi çekip, arabasını satıp para yatırmış ya, vallahi aklım almıyor :)


Dikkat ediyorumda çarpanlar hem milli duygular diyor çarpılanlarda aynı şekilde. Bu sığırcık iyi süsmüş bizim güzel gözlülerimizi.

tak tak Sedat geliyor aklıma hep.

https://www.youtube.com/watch?v=qUxdkhyti3A

https://www.youtube.com/watch?v=bgemervbgGs&t=50s

Efsane diziydi bizimkiler, her bir karakter ayrı eğlence. Vay bee, geçmişe gittim birden...
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Bana birkaç kişi bu sistemi sordu zamanında, araştırmıştım, sakın bulaşmayın dediydim. Bu ufak tosuncuk sadece bir piyon zaten. Arkasındaki yazılım firması aynı tezgahı birçok 3. dünya ülkesinde devam ettirmekte farklı isimlerle.

Yani bu eleman Türkiye şubesinin yüzü seçilmiş sadece. Yolda 1 TL istese vermeyeceğim, okeyde masada 3 kişi kalsak 4. olarak almayacağım herife millet kredi çekip, arabasını satıp para yatırmış ya, vallahi aklım almıyor :)




Efsane diziydi bizimkiler, her bir karakter ayrı eğlence. Vay bee, geçmişe gittim birden...

gariptir ki serverler tamamen şifresiz. İlk öğrendiğim günden beridir şifresizdi hatta... Hala hayret ediyorum bu zamana kadar nasıl bir hacker tüm paraları yüklenip götürmemiş diye...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Doğru mu bilmiyorum. Bir habere göre "Çiftlik Bank'taki paranızı kurtarabiliriz. Ama 400TL yatırmanız gerekir" diyen dolandırıcılar ve buna inanan saf vatandaşlarımız varmış.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Bizim millet telefon alırken daha fazla araştırma yapıyor. Daha almadan hangi menüden nereye giriliyor biliyor. Ama kolay yoldan para kazanma vaadi gelince, beyin kısa devre yapıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst