Likit konusunda kimseye yardimci olamam. Biktim artik anlatmaktan yazmaktan.Herkes bi heves soruyor, yaziyosun sayfalarca sonra kayboluyor ortaliktan.
Benjamin Franklin olsaydi bi ihtimal.
Ben elektronik sigaraya geçtim kendimi çok sıkıntıya dusurmeden daha önce bırakan 3 arkadaşımın yolunu izleyerek devam edeceğim eğer orjinal kaliteli likitler kullanılır ise sigaradan çok daha az zararı var kullandığı nikotin otanında başlayıp aylık periyotlar ile nikotin oranını düşürerek tamamen bırakabilir üstelik aradaki farkı kendi görerek istekli olabilir iyibir mod ve baslıklı kaliteli likitle en fazla 6 aylık sürede bırakabilir 2 gündür içiyorum yarım paket sigara maliyeti kadar likit tükettim en başta sigaraya ne kadar para harcadığının farkına varacak agzı camur içinde uyanmayacak üstü bası kokmayacak hemde nikotin açlığını bastırarak yapacak direk kesmek yerine al bunu dene diyerek ve git gide dusurulerek olabilir bence luan canım sigara çekiyor sigara gibi doyurmuyor çünkü 10mg nıkotinli sigara içerken bi anda 6 mg oranına düştüm ama içmedende durabiliyorum 2 3 fırt çekiyorum bastırıyo zamanla onada alışıcaz bakalım allah utandırmasın bu arada balgam sökmeye başladım 2 gün sonunda vucut hemen kendini yeniliyorda fırsat vermşyoruz içerek bu arada e sigaraya çok zararlı diyorlar ya bunun arkasında farklı dolaplar dönüyor yurt dısında herkes kullanıyo ulkede yasak olması bence sıgaradan alınan vergıden ibaret obama bile içiyor araştırmanda fayda var
Champix ile sigarayi biraktim.
Detaylarini forumda paylasmistim galiba.
1 yil icmedim. Sonra aptalligimdan yine basladim.
Son 4 yildir da kendi likitimi yapip elektronik sigara kullaniyorum.
Iki alanda da masteri bitirdim doktoraya basladim sanirim
Likit konusunda kimseye yardimci olamam. Biktim artik anlatmaktan yazmaktan.Herkes bi heves soruyor, yaziyosun sayfalarca sonra kayboluyor ortaliktan.
Peki sigarayı bırakmaya asla niyeti olmayan,günde iki paket içen birine nasıl sigarayı bıraktırabiliriz ?
Bu tip ilaçları gizli gizli versek faydası olur mu ?
Böyle keçi inatçı,dediğim dedik birini düşünün![]()
Champix ile sigarayi biraktim.
Detaylarini forumda paylasmistim galiba.
1 yil icmedim. Sonra aptalligimdan yine basladim.
Son 4 yildir da kendi likitimi yapip elektronik sigara kullaniyorum.
Iki alanda da masteri bitirdim doktoraya basladim sanirim
Likit konusunda kimseye yardimci olamam. Biktim artik anlatmaktan yazmaktan.Herkes bi heves soruyor, yaziyosun sayfalarca sonra kayboluyor ortaliktan.
Hocam,bu elektronik sigara,normalinden daha zararlı,emin olun.Tütünde,iyi kötü biliyorsun neler olduğunu;ya bunda ?
Elin uyanık emperyalisti,sana dayıyor bunu iç daha zararsız diye ! Kimbilir neler katıyor içine;varmı Türkiye'de delikanlı bir sağlık kuruluşu,bunun içinde şu,şu zararlı maddeler var diyecek ?
Ya adam bir elektronik sigara sanayi kurmuş;büyük tütün tekelleri,Reynolds,JTi vs..Cam pipo modelleri,farklı aromalar vs.maksat kaybettiği pazarı geri almak,üçkağıt büyük; dumansız sigara,sağlıklı,organik !?
Sen bunu içeceksin,sonra azaltıp bırakacaksın.Elin amerikalısı da oh diyecek,bir müşteri kaybettik ama sağlık olsun ! Olacak iş mi ?
On sene sonra Philip Morris filmi gibi,elektronik sigara filmleri çıkar ortaya;eroin benzeri,bağımlılık yapan sentetik maddeler katılmış vs. diye.
Senelerce sigara içip (en son 2 paket/gün),3 yıl önce Champix ile bırakan biri olarak,böyle tırı vırı işlere kulak asmayın derim.Azaltma,çiklet falan hikaye.
Hocam,bu elektronik sigara,normalinden daha zararlı,emin olun.Tütünde,iyi kötü biliyorsun neler olduğunu;ya bunda ?
Elin uyanık emperyalisti,sana dayıyor bunu iç daha zararsız diye ! Kimbilir neler katıyor içine;varmı Türkiye'de delikanlı bir sağlık kuruluşu,bunun içinde şu,şu zararlı maddeler var diyecek ?
Ya adam bir elektronik sigara sanayi kurmuş;büyük tütün tekelleri,Reynolds,JTi vs..Cam pipo modelleri,farklı aromalar vs.maksat kaybettiği pazarı geri almak,üçkağıt büyük; dumansız sigara,sağlıklı,organik !?
Sen bunu içeceksin,sonra azaltıp bırakacaksın.Elin amerikalısı da oh diyecek,bir müşteri kaybettik ama sağlık olsun ! Olacak iş mi ?
On sene sonra Philip Morris filmi gibi,elektronik sigara filmleri çıkar ortaya;eroin benzeri,bağımlılık yapan sentetik maddeler katılmış vs. diye.
Senelerce sigara içip (en son 2 paket/gün),3 yıl önce Champix ile bırakan biri olarak,böyle tırı vırı işlere kulak asmayın derim.Azaltma,çiklet falan hikaye.
Sigarayı bıraktıktan sonra zorlayıcı birşeyler oldu mu? çünkü 8-14 gün arası sigara bırakılmalı ilaca başlandıktan sonra. Devam grubunu kullandınızmı acaba? sadece başlangıc paketinde mi bıraktınız yoksa.
abicim seni rahatsız edebiliriz yani o halde
bende kendi likitlerimi yapmak istiyorum sonuçta hilesi hurdası çokmuş bu işin
80vg20pg veya 90vg10pg 6mg nbase alıp aroma ile karıştırıp yapmak istiyorum açıkcası
malzemeleri temin ettiğin güvenilir siteler vs
varsa yaptığın bunlar çok iyi oldu be dediğin likit reçeteleri çok özel olmazsa ara ara içilecek değilde sürekli içilebilecek olanlardan
Sigarayı bıraktıktan sonra zorlayıcı birşeyler oldu mu? çünkü 8-14 gün arası sigara bırakılmalı ilaca başlandıktan sonra. Devam grubunu kullandınızmı acaba? sadece başlangıc paketinde mi bıraktınız yoksa.
Yazdıklarımı okuyun, bence bir şekilde etkili olabilir.Ben iki paketten neredeyse hiç düşmemiştim.
14/10/2016 Dün günde iki doz a geçmiştim.
Bugun kahvaltımı 8 de yaptım, 8/30 da ilacı içtim.
şaşırtıcı şekilde canım sigara hiç istemedi,aklıma gelmedi.
yarım saat önce bir sigara yaktım. tadı çok kötü geldi 3.cekişimde attım.
Kalp çırpıntısı dün akşam şiddetli şekilde oldu, ilacı aldıktan 1 saat sonrası. Korkmadım desem yalan. Bu gece tekrarlaması durumunda doktorla görüşeceğim.
Dün toplamda 14 sigara içtim (kendimi kasmadan özellikle içmemezlik yapmadım,canım isteyerek) Bu günde 2 paketten düşmeyen biri için gayet güzel hissettiriyor.
Teşekkür ederim,ama ben babam için düşünüyorum bıraktırmayı.
Artık yaş ilerledikçe Koah'a doğru gidiyor.
Ama karadenizli adam,dediği dedik,laf dinletemiyorum![]()
Hocam,bu elektronik sigara,normalinden daha zararlı,emin olun.Tütünde,iyi kötü biliyorsun neler olduğunu;ya bunda ?
Elin uyanık emperyalisti,sana dayıyor bunu iç daha zararsız diye ! Kimbilir neler katıyor içine;varmı Türkiye'de delikanlı bir sağlık kuruluşu,bunun içinde şu,şu zararlı maddeler var diyecek ?
Ya adam bir elektronik sigara sanayi kurmuş;büyük tütün tekelleri,Reynolds,JTi vs..Cam pipo modelleri,farklı aromalar vs.maksat kaybettiği pazarı geri almak,üçkağıt büyük; dumansız sigara,sağlıklı,organik !?
Sen bunu içeceksin,sonra azaltıp bırakacaksın.Elin amerikalısı da oh diyecek,bir müşteri kaybettik ama sağlık olsun ! Olacak iş mi ?
On sene sonra Philip Morris filmi gibi,elektronik sigara filmleri çıkar ortaya;eroin benzeri,bağımlılık yapan sentetik maddeler katılmış vs. diye.
Senelerce sigara içip (en son 2 paket/gün),3 yıl önce Champix ile bırakan biri olarak,böyle tırı vırı işlere kulak asmayın derim.Azaltma,çiklet falan hikaye.
Arkadaşlar,yanlış anlaşılmak istemem,niyetim polemik yaratmak değil emin olun!Koskoca moderatörlerle tartışmak da haddimize değilYanlız FDA (Food&Drug Association)deyince oturup düşünmek lazım.Emperyal sermayenin uşağı olan bu sözde bilim kuruluşu,hali hazırda ne GDOlu gıdalara ne 20 günde yetişen sentetik hormonlu tavuklara uzun lafın kısası küresel sermayenin hiçbir ürününe sağlıklı değil dememiştir,diyemez.
Bağımsız kurul ve laboratuarlara gelince,Amerika'da ve Avrupa'da öyle bir şey mümkün değil,araştırmalar için büyük sermaye desteği lazım,o desteği alan da bağımsız olamıyor.
Benim çıkış noktam,sigara e-sigara içerek,azaltılıp bırakılmaz,ha derseniz ki bu az zararlı,eyvallah !
Buna mukabil,Champix ile sigara bırakılır.3 kutuluk setini aldım,bir sene bıraktım,sonra tekrar başlayıp 1 ay sigara içtim.Sonra 1 kutuluk devam ilacını aldım,3 senedir içki,kahve vs..ye yanımda sigara içenlere rağmen hiç canım çekmedi.
Biraz pahalı bir ilaç ama gerçekten işe yarıyor,en azından bende ve çevremdeki pek çok insanda...
Gazanız mübarek olsun arkadaşlar,pes etmeyin,siz de kurtulursunuz bu illettten...:cat:
Arkadaşlar,yanlış anlaşılmak istemem,niyetim polemik yaratmak değil emin olun!Koskoca moderatörlerle tartışmak da haddimize değilYanlız FDA (Food&Drug Association)deyince oturup düşünmek lazım.Emperyal sermayenin uşağı olan bu sözde bilim kuruluşu,hali hazırda ne GDOlu gıdalara ne 20 günde yetişen sentetik hormonlu tavuklara uzun lafın kısası küresel sermayenin hiçbir ürününe sağlıklı değil dememiştir,diyemez.
Bağımsız kurul ve laboratuarlara gelince,Amerika'da ve Avrupa'da öyle bir şey mümkün değil,araştırmalar için büyük sermaye desteği lazım,o desteği alan da bağımsız olamıyor.
Benim çıkış noktam,sigara e-sigara içerek,azaltılıp bırakılmaz,ha derseniz ki bu az zararlı,eyvallah !
Buna mukabil,Champix ile sigara bırakılır.3 kutuluk setini aldım,bir sene bıraktım,sonra tekrar başlayıp 1 ay sigara içtim.Sonra 1 kutuluk devam ilacını aldım,3 senedir içki,kahve vs..ye yanımda sigara içenlere rağmen hiç canım çekmedi.
Biraz pahalı bir ilaç ama gerçekten işe yarıyor,en azından bende ve çevremdeki pek çok insanda...
Gazanız mübarek olsun arkadaşlar,pes etmeyin,siz de kurtulursunuz bu illettten...:cat: