- Katılım
- 6 Mar 2021
- Mesajlar
- 1,403
Sigara zararsız gibi görünen ama insanın canını ciddi mana da çok yakan bir meret . Ben 10 yıl içtim acaba akciğerlerime nasıl zarar verdim ileride nasıl çıkacak acısı diye düşünmüyor değilim.Sigarayı bırakırken karar vereceksin .Allen Car yöntemi diye bişey var youtube da onu izle .Bak ilk 3 ay çok ciddiyim sürekli canın istiyor sürekli sinirleniyorsun istiyor üzülüyorsun istiyor yemek yiyorsun istiyor çay içiyosun kahve içiyosun istiyor .Eğer sabredersen kurtuluyorsun anlık krizler olduğunda geçecek diye düşün .Su iç mesela , dişlerini fırçala ...
Elektronik sigara çözüm değil.Tekrar başlıyosun ki o da zararlı en temizi kes sigarayı .Al paketini yanına allen car videosunu izle kahvenni çayını yap rahat rahat iç sigaranı izle videoyu ve kes sigarayla ilişkini.
Elektronik sigara çözüm değil.Tekrar başlıyosun ki o da zararlı en temizi kes sigarayı .Al paketini yanına allen car videosunu izle kahvenni çayını yap rahat rahat iç sigaranı izle videoyu ve kes sigarayla ilişkini.