CHAMPIX ile sigarayı bırakıyorum. Günlük günlük yazıcam.

Katılım
6 Mar 2021
Mesajlar
1,403
Sigara zararsız gibi görünen ama insanın canını ciddi mana da çok yakan bir meret . Ben 10 yıl içtim acaba akciğerlerime nasıl zarar verdim ileride nasıl çıkacak acısı diye düşünmüyor değilim.Sigarayı bırakırken karar vereceksin .Allen Car yöntemi diye bişey var youtube da onu izle .Bak ilk 3 ay çok ciddiyim sürekli canın istiyor sürekli sinirleniyorsun istiyor üzülüyorsun istiyor yemek yiyorsun istiyor çay içiyosun kahve içiyosun istiyor .Eğer sabredersen kurtuluyorsun anlık krizler olduğunda geçecek diye düşün .Su iç mesela , dişlerini fırçala ...

Elektronik sigara çözüm değil.Tekrar başlıyosun ki o da zararlı en temizi kes sigarayı .Al paketini yanına allen car videosunu izle kahvenni çayını yap rahat rahat iç sigaranı izle videoyu ve kes sigarayla ilişkini.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,261
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Alıştıranlardan uzak durmak gerek. Sonrası zor oluyor.:sunny:

bedevi.jpg
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
550
Motosikleti
QJ SRT800s
maalesefki yaklaşık 20 yıllık içiciyim, 1,5 sene önce champix ile bırakmaya karar verdim. kendimi hem sağlık hemde maddi olarak iyi hissettireceğini düşünerek motive ettim.

Bu ilacın bendeki en büyük yan etkisi süper gerçekçi rüyalar oldu. hatta bir sabah beni uyandırdıklarında; sabaha kadar şantiyede çalıştım bırakın dedim :)

kendiniz bırakıcam bu mereti deyince ilaç size destek oluyor gerçekten. tam 12 ay hiç ağzıma sürmedim. ilk 1 aydan sonra hiç aramadımda sigarayı. ama sonrasında bir tane yaktım, yakış o yakış. yine hiç bırakmamış gibi içmeye başladım :(
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,261
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
ama sonrasında bir tane yaktım, yakış o yakış.

Ben işte "o son bir taneyi" yaktıktan sonra tam sekiz yılda anca tekrar durabildim.
O SON BİR TANEDEN uzak duracaksınız başka yolu yok. Yoksa iş askerdeki o saymakla bitmeyen şınav cezasına benziyor.
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
822
Motosikleti
Suzuki Burgman 650
Benim sigara olan maceram; 2013 e kadar(27 yaş) hiç içmedim lise, üni vs ortam etkilemedi niye içiyorsunuz diye de karışmadım, karışmamda 2011 yılında anneannemi ve 2013 yılında da annemin vefatı sonrası başladım. Ama öyle aman aman içmiyorum hatta tanıdıklarım sen içmiyorsun ki diyorlar 1 paket bana 1 ay gidiyor. Öyle tiryakisi, bağımlısı değilim. Günde 1 dal yetiyor. Keyfi olarak tüketiyorum sigarayı. Olmazsa da aramıyorum. 1 pakette 20 dal var olmayınca da idare edebiliyorum. Günde 2 öğün besleniyorum. Kahvaltıdan sonra ve aç karna içmem asla. Yemek sonrası ve çay ile iyi gidiyor meret :) Anneannem ve annemde akciğer kanserinden kaybettim. Görmedikleri tedavi yöntemi kalmadı. Tonlarca para döküldü. Bir damla alkol ve tek dal sigara dahi kullanmıyordu ikisi de. O günden sonra 2013 temmuz ayından sonra başladım. İlk başta hala oğlu gördüğünde şaşırmıştı herkes öyle az içme ile başlar sonra görürüm seni diyordu. 8 senedir hiç değişmedi. Hatta içmediğim zamanlar çoğalınca ilk aldığım paket 2. aya da sarktığı dahi oluyor. :) Şu an 35 yaşındayım. İleride kanser olursam eğer tedavi görmeyi red etmeyi düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst