Bagaalp öncelikle hayırlı olsun ,
Bende bunun kardeşi 150 nk kullanıcısıyım.Gerek motorumdan gerekse getirdiği ürünün arkasında duran distribütörden gayet memnunum.Nasip olursa bundan sonraki motorum 400 nk olacak , sonrası 650 nk ondan sonrası Allah Kerim.Bu agresif tipler beni kendilerine bağımlı yaptı sanırım
Henüz motoru test etme şansım olmasa da artılarını tahmin edebiliyorum.Yinede bir kullanıcı olarak sizin paylaşımlarınızı bekliyoruz.
Tekeriniz düz bassın , tekrar hayırlı olsun.
Bende bunun kardeşi 150 nk kullanıcısıyım.Gerek motorumdan gerekse getirdiği ürünün arkasında duran distribütörden gayet memnunum.Nasip olursa bundan sonraki motorum 400 nk olacak , sonrası 650 nk ondan sonrası Allah Kerim.Bu agresif tipler beni kendilerine bağımlı yaptı sanırım
Henüz motoru test etme şansım olmasa da artılarını tahmin edebiliyorum.Yinede bir kullanıcı olarak sizin paylaşımlarınızı bekliyoruz.
Tekeriniz düz bassın , tekrar hayırlı olsun.