- Katılım
- 15 Kas 2016
- Mesajlar
- 6
hayırlı olsun 
Bugun itibariyle motorumu teslim almis bulunmaktayim . Bildiginiz uzere motor rodajda o yuzden 6 bin devri geçmiyor m 70 km hizida gecmemeye calisicam. Motorun goruntusu sekli gercekten güzel dengesi gaz yemesi falan gayet iyi . E5 den gelirken ondeki saygideger abimiz onume kirinca frene asildim abs sinide test etmis olmak zorunda kaldm ama frenler abs cok iyidi. Aynalari sevmedim ona bi ayar yapmam lazm . Ama geri kalan hersey genel olarak cok iyi gerçek ten . Sunu da soyliym yedek parca konusunda bi sikinti olmadigini kendi gozlerimle gordum. İlerleyen km lerde neler olup biter hepsini soylucem. Sizde sormak istediklerinizi sorun bakalim nolcak nk400 hikayemiz![]()
pantolonuda alırsan daha iyi olur. kazasız bir şekilde güle güle kullan motorunu gelince
Hayirli olsun Allah kaza bela vermesin. Tavsiyem motoru sifir aldiginiz için rodaj sureci olacak e malum ondada yavas kullanilcak bu surecte motora olabildiginizce hakim olmaya çalışın alisin benimseyin motoru. Zaten gaz tepkimesi asiri korkutucu degil iyi bi egitimde aldiysaniz basarili kullanicaginiza eminim ve bana kalirsa surucu icin guvenli bi motor fren, denge, agirligi olsun . Koruma takozunuda iyi bi motorcuya gidin cozerler yanda ki mavi sasi borusuna monte ettirirsin. Tekrardan hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin![]()
Başlangıç motoru 400cc keşke o eğitmen arkadaş aklı başında biri olsaymış...