- Katılım
- 7 Şub 2018
- Mesajlar
- 830
Arkadaşlar orta parmağı ile fren yapan kişiler var, ya da dört parmak ile fren yapan ama maneti yeterince sıkmadığı için frenlerin kötü olduğunu zannedenler var. Her şartta koşulda sadece arka fren kullananlar var. Ne ararsanız var yani. Her gün farklı senaryolar görüyor,duyuyor ve izliyoruz. 16 sene oldu motor kullanıyorum nk250'nin frenleri mükemmel değil zaten demek istediğim sınıfına göre gayet kabul edilebilir ve başarılı olduğu idi. Konu farklı yerlere gitmesin tek kullandığım motor nk250 değil yıllardır kullanıyorum italyan,japon,çinli. Sürekli de bunu söylemek çok anlamsız ama insanın yazdığı bir cümleye verilen değişik cevaplar ister istemez bu tip şeyler yazmaya zorluyor. İyi fren nedir, kötü fren nedir az çok bir fikrim var şükür. Abs'siz R25 / MT25 kullanıp çok iyi frenler diyen arkadaşlar Allah korusun bir gün çok ani fren yapmak ihtiyacı yaşamazlar inşallah. Durma mesafesini geçtim ani frende bilindiği üzere abs olmadığı için ön tekerler kilitleniyor hele ki bir de IRC marka lastikler var ise tam evlere şenlik. Kazasız belasız keyifli sürüşler herkese. Ve lütfen orta parmak ile fren manetini sıkmayın.