Akü enteresan bir şey. Birden bitebiliyor. Arabayı gelin arabası yaptım, süsledim tak die gitti. MT-07'yi kaşın 4-5 defa vurdurmak zorunda kalmıştım. Yol yapsam da aküsü tutmuyordu fakat yaz oldu çalışıyor. Aküyü söküp bir götürüp ölçtür. Sökmüşken iyice bir şarja da tak. Bakarsın düzelir. Çünkü sistemin sapıtması bana voltaj eksikliği gibi geldi.
Statör veya konjektöre de bakıverin bunlar bozuk ise motor da çalışmaz aküyü de şarj etmez.
Konjektör, akü, marş motoru değişti
muhtemelen biri arızalanıp diğerlerini de etkiledi. teşekkürler yardımlarınız için.

